تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

بازسازی شبکه فاضلاب آبادان از هفته آینده

طرح بازسازی و نوسازی شبکه فاضلاب شهر آبادان به صورت مشارکتی بین سازمان منطقه آزاد اروند و استانداری خوزستان و شرکت فاضلاب استان خوزستان اجرا خواهد شد.

بازسازی شبکه فاضلاب آبادان

رویداد۲۴ یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار میلیارد ریال به صورت فاینانس داخلی به منظور بهبود و ساماندهی شبکه فاضلاب شهر آبادان اختصاص داده شد.

جلیل مختار اظهار داشت:این اعتبار پس از پیگیری انجام شده با مدیر عامل بانک صادرات، وزارت نیرو و معاون اول رییس جمهوری ختصاص یافته و هفته آینده از سوی از دولت ابلاغ و فرآیند اجرای کار آغاز خواهد شد.

وی افزود:طرح بازسازی و نوسازی شبکه فاضلاب شهر آبادان به صورت مشارکتی بین سازمان منطقه آزاد اروند و استانداری خوزستان و شرکت فاضلاب استان خوزستان اجرا خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آب شرب مخلوط با فاضلاب؛ دستاورد استاندار خوزستان/ چرا حکومت خوزستان از شریعتی گرفته نمی‌شود؟


مختار گفت: با اختصاص این اعتبار در سال جاری و پیش‌بینی اعتبار برای تکمیل این طرح در بودجه سال آینده شاهد تحولی بزرگ در شبکه فاضلاب آبادان خواهیم بود و مشکلات شبکه فاضلاب در این شهر مرتفع می‌شود.

مختار به اجرای طرح بازسازی مناطق بافت فرسوده در هفت منطقهکک آبادان اشاره کرد و افزود: محدوده دقیق محلات ناکارآمد و بافت فرسود آبادان در منطقه سلیج شرقی و غربی بطور کامل، منطقه ذوالفقاری از خیابان ذوالفقار ۶۵ الی ۱۶۶، منطقه شطیط، کوی قدس و بهار از خیابان بهار ۱ الی ۹۵، منطقه طیب از خیابان طیب ۱ تای ۲۲، منطقه سده و جمشیدآباد از خیابان بهمن یک تا بهمن ۴۵ در طرح بازآفرینی شهر آبادان قرار دارند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آبادان ، خوزستان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان