تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

پلیس راهور ناجا از عنابستانی شکایت کرد

رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره پرونده برخورد نماینده مردم سبزوار با سرباز راهور گفت: راهور ناجا در دادستانی طرح شکایت کرده است.​

پلیس راهور ناجا از عنابستانی شکایت کرد

رویداد۲۴ رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره پرونده برخورد نماینده مردم سبزوار با سرباز راهور گفت: راهور ناجا در دادستانی طرح شکایت کرده است. ​

 به نقل از صداوسیما، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی درباره نتیجه بررسی این پرونده گفت: با فرمانده نیروی انتظامی پیرامون اتفاقی که بین آقای علی‌اصغر عنابستانی و سرباز راهور افتاده صحبت کردم و سردار حسین اشتری گفت نیروی انتظامی گزارش را تهیه و برای دادستانی ارسال کرده است.


بیشتر بخوانید: عنابستانی را از مجلس اخراج کنید/ سرپوش گذاشتن بر ماجرا، مردم را فریب نخواهد داد


رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تصریح کرد: راهور ناجا مستقیم به مجلس شکایت نکرده و در دادستانی طرح شکایت کرده‌اند. امیدوارم نظریه دادرسی و گزارش ناجا برای بررسی در مجلس سریع‌تر به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال شود.

در تاریخ ۳ بهمن ۱۳۹۹ عنابستانی قصد داشت با خودروی مجلس از خط ویژه اتوبوس در خیابان عبور کند، اما سرباز وظیفه امید اکبری از ورود بدون مجوز خودرو به خط ویژه خودداری می‌کند.

در جریان این ماجرا علی‌اصغر عنابستانی عصبانی می‌شود و به صورت سرباز سیلی می‌زند. فیلم درگیری این نماینده مجلس در شبکه‌های اجتماعی بسیار دست به دست شد و همه از آن با عنوان «سیلی بر صورت قانون» یاد کردند.

مهدی حاجیان معاون اجتماعی ناجا در واکنش به این اخبار اظهار کرد: «سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد.»

عنابستانی مدعی است به سرباز سیلی نزده است. او گفته حتی از ماشین هم پیاده نشده است، اما سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران گفته «ما مستندات مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند.»

سردار حمیدی گفته «کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
2
شکایت رد میشه پشت نماینده به قالیباف و جریان اصولگرا بنده همونجور که پشت دادستانی که سرباز رو زده بود به رئیسی و جریان اصولگرا بند بود
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان