تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
رویداد۲۴ خبر می‌دهد؛

یک عضو شورای شهر تهران در پرونده بازداشت شهرداران احضار شد

یک عضو شورای شهر تهران در پرونده بازداشت شهرداران به دادگاه احضار شد.

بازداشت عضو شورای شهر تهران

رویداد۲۴  در پی بازداشت حسن رحمانی شهردار منطقه ۲ و مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸ تهران، شنیده شده یکی از اعضای شورای شهر تهران نیز به دادگاه احضار شده است. اخبار تایید نشده رویداد۲۴ حاکی است که در پرونده شهرداران نام این عضو شورای شهر نیز وجود داشته است. گفته می‌شود این عضو شورای شهر در فراکسیون مستقلین حضور داشته است.

یک منبع آگاه به رویداد۲۴ می‌گوید: شهرداران مناطق تهران به برخی اتهامات خود اعتراف کرده‌اند و در این میان نام این عضو شورای شهر تهران نیز آورده شده است.

در هفته‌های گذشته شهردار منطقه ۸ و ۲ تهران توسط وزارت اطلاعات بازداشت شدند. گفته شده دلیل این بازداشت پرونده‌های مالی و مسائلی همچون تراکم‌فروشی بوده است.

پس از بازداشت رحمانی و استقامتی، محمدجواد حق شناس در تذکری خطاب به محسن هاشمی و پیروز حناچی گفته بود که «متاسفانه ابعاد ماجرای بازداشت دو شهردار تهران برای شهروندان و پیگیری کنندگان مسائل شهر هنوز روشن نیست و با توجه به حساسیتی که جامعه نسبت به مسائل شهر تهران دارد، انتظار می‌رود که اطلاع رسانی دقیق توسط شهردار محترم تهران که فقط یک توئیت از ایشان صادر شده اما انتظار هست که این اطلاعات تا جایی که به نحوه رسیدگی و چارچوب آن آسیب نمی‌رساند، در اختیار جامعه و رسانه‌ها قرار بگیرد.»

محسن هاشمی در پی بازداشت شهرداران با حجت الاسلام علوی دیدار کرده بود اما اخباری از جزییات این دیدار در اختیار رسانه‌ها قرار نداد. با این حال رویداد۲۴  کسب اطلاع کرد که دیدار محسن هاشمی باوزیر اطلاعات به دیدار حناچی با شهرداران ختم شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان