تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
عبدالله ناصری در گفت‎وگو با رویداد۲۴:

وزرای روحانی برای انتخابات 96 کاندیدا نخواهند شد

یک عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کاندیداتوری وزرای روحانی در انتخابات را تکذیب کرد و گفت: بدون شک هیچ یک از وزرای دولت روحانی رقیب او در انتخابات نخواهند شد.

رویداد۲۴یک عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کاندیداتوری وزرای روحانی در انتخابات را تکذیب کرد و گفت: بدون شک هیچ یک از وزرای دولت روحانی رقیب او در انتخابات نخواهند شد.

عبدالله ناصری در گفتوگو با رویداد۲۴حسن روحانی را نامزد نهایی اصلاحطلبان در انتخابات 96 عنوان کرد و در واکنش به فرضیهسازی برخی رسانههای اصولگرا، گفت: اصلاحطلبان اگرچه افراد قابلی را برای نامزدی در انتخابات دارند ولی تصمیمی برای معرفی آنان در انتخابات اتخاذ نکرده و نخواهند کرد. با این حال برخی رسانههای اصولگرا ادعایی جز این دارند که نمیتواند صحت داشته باشد.

این عضو شورای هماهنگی اصلاحطلبان با اشاره به شایعه نامزدی برخی وزرای دولت روحانی برای ریاست جمهوری، تصریح کرد: بدون شک هیچ یک از وزرای دولت روحانی رقیب او در انتخابات نخواهند شد و شرایط تاکنون چنان پیشرفته است که عموم جریانهای چه داخل دولت و چه خارج از دولت روحانی را در انتخابات همراهی کنند.

او ادامه داد: اگر انتقاداتی بعضا به روحانی مطرح می شود، عمده آن متوجه جریانهای خارج از دولت است به ترتیبی که انگار برخی نسبت به نامزدی روحانی تردید دارند. هرچند که این تردید رفته رفته در حال زوال و از بین رفتن است و به نظر میرسد در حمایت از روحانی برای انتخابات بعدی یک اراده واحد شکل گرفته است.

ناصری در پایان با تاکید بر تصمیم شورای هماهنگی اصلاحات از حسن روحانی در انتخابات آینده، افزود: اینکه گفته میشود شورای هماهنگی اصلاحات دچار تردید در حمایت از روحانی شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد. شورا تاکنون تمام جمع بندیهای خود را معطوف به حمایت از روحانی کرده است و با وجود محدودیت ها و بعضا ضعفهایی که طی چهارسال گذشته شاهد بوده است اما همچنان بر این تصمیم خود اصرار خواهد کرد.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان