تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

مذاکرات دوباره تراکتور با سرمربی سرشناس

باشگاه تراکتور برای چندمین بار سعی دارد الکس نوری را به عنوان سرمربی به خدمت بگیرد.

الکس نوری

رویداد۲۴ باشگاه تراکتور پیش از شروع نقل و انتقالات نیم فصل فعالیت‌های خودش را برای تقویت تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز کرده و علاوه بر تلاش برای جذب بازیکنانی مثل مهدی ترابی، قصد دارد سرنوشت نیمکت مربیگری را مشخص کند.

تراکتوری‌ها به دلیل نارضایتی از عملکرد منصوریان خیلی زود با او قطع همکاری کردند و پس از آن به دلیل نبود گزینه مناسب داخلی و ممنوعیت جذب مربی خارجی، از مسعود شجاعی به عنوان مربی - بازیکن استفاده کردند و اگر چه قرار بود شجاعی ۲-۳ هفته به طور موقت هدایت تراکتور را همزمان با بازی بر عهده داشته باشد، ولی این ماجرا تا نیم فصل تمدید شد.

در این میان محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور اصرار داشت که شجاعی با قراردادی طولانی مدت مسئولیت فنی تراکتور را به صورت دائمی بر عهده بگیرد، ولی این موضوع مستلزم خداحافظی او از میادین به عنوان بازیکن بود که کاپیتان تراکتور اعلام کرد فعلاً چنین قصدی ندارد.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد مالی عجیب الکس نوری به باشگاه تراکتور!


از همین رو تراکتوری‌ها با او تا نیم فصل به توافق رسیدند و قرار بر این بود که از نیم فصل دوم سرمربی جدید برای تراکتور روی کار بیاید.

شنیده‌ها از تبریز حاکی از آن است که باشگاه تراکتور مشغول رایزنی و مذاکره با چند گزینه برای مربیگری در این تیم در نیم فصل دوم است و یکی از این نفرات گزینه‌ای تکراری به نام الکس نوری است.

نوری، مربی دو ملیتی ایرانی - آلمانی تا کنون بار‌ها گزینه نیمکت تیم‌های مختلفی بوده و در چند مرحله هم با تراکتوری‌ها وارد مذاکره شده که بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند و باید دید این بار که به ظاهر عزم تراکتوری‌ها برای جذب او جدی‌تر است به توافق می‌رسند یا نه.

لازم به ذکر است که وی تنها گزینه نیمکت تراکتور نیست و باشگاه به طور همزمان با ۱-۲ گزینه دیگر هم مشغول مذاکره است و باید دید در نهایت تکلیف نیمکت سرخپوشان تبریزی چه خواهد شد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان