تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

۷ بازیکن در لیست نقل‌وانتقالات فکری

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست بازیکنان مدنظر خود برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم لیگ برتر را به مدیران این باشگاه تحویل داد.

 نقل‌وانتقالات استقلال

رویداد۲۴ زمان نقل‌وانتقالات زمستانی نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ از دوم تا بیست‌وهشتم اسفند ماه خواهد بود.

براین اساس، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست نقل‌وانتقالات و بازیکنان مدنظر خود را به مدیران باشگاه تحویل داده است. در این لیست نام هفت بازیکن در پست‌های مختلف دیده می‌شود که البته نام برخی‌ها در یک پست نشان‌دهنده اولویت بودن آنها برای جذب‌شان است.


بیشتر بخوانید: وضعیت نامطلوب استقلالی‌ها/ آبی‌پوشان چه زمانی به پول می‌رسند؟


نکته قابل توجه در لیست سرمربی استقلال، عدم حضور بازیکنی در لیست خروج است، اما گفته می‌شود فکری براساس درخواست خود بازیکنان برای جدایی و با توجه به شرایط تیم اجازه جدایی به آنها را خواهد داد. سجاد آقایی، متین کریم‌زاده، فرشید باقری و ... بازیکنانی هستند که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی آنها در نیم‌فصل شنیده شده است.

باشگاه استقلال طبق سیاست نقل‌وانتقالات ابتدای فصل، در صورتی اجازه جدایی به بازیکنی را می‌دهد که آنها را قرضی به تیم‌های دیگر بدهد، اتفاقی که برای حسین پورحمیدی و محمد بلبلی افتاد و این دو بازیکن با پایان قراردادشان با آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان باید به استقلال برگردند. 

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان