تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
معاون فنی و عمران شهرداری در پاسخ به رویداد ۲۴:

قرارداد‌های معاونت فنی و عمران شفاف است/ تخلفات مربوط به دوره گذشته است

معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: قرارداد‌های معاونت فنی و عمران براساس مناقصه عمومی منعقد می‌شود و فرایند شفاف است.

قرارداد‌های معاونت فنی و عمران شفاف است/ تخلفات مربوط به دوره گذشته است

رویداد۲۴ صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمران شهرداری تهران در نشست خبری که صبح امروز در محل برج طغرل برگزار شد در پاسخ به پرسش خبرنگار رویداد ۲۴ مبنی بر اینکه اعضای شورا مدام از قرارداد‌های غیرشفاف گلایه دارند و معتقدند شهرداری پاسخ درستی در اینباره نمی‌دهد و همچنین واکنش به اظهار نظر محمد جواد حق‌شناس درباره محدودیت دسترسی به قرارداد‌ها گفت:

قرارداد‌های فنی و عمرانی این دوره بر اساس مناقصه عمومی بوده و اطلاعات آن شفاف است و هر زمانی که اعضای شورا بخواهند، به آن‌ها ارائه خواهد شد. همچنین این موضوع از سوی آقای فراهانی نیز مطرح شده که مربوط به قرارداد‌های گذشته است. البته برخی پروژه‌های بزرگ ما از طریق توافق نامه با نهاد‌های کشور مانند قرارگاه خاتم الانبیا است.

به گزارش رویداد ۲۴؛ روز گذشته محمد جواد حق‌شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکری اعلام کرد که؛ شهردار محترم تهران برابر ماده ٣ "قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد"، مکلف است فهرست مفصلی از اطلاعات مربوط به فعالیت‌های شهرداری را از راه دیدارگاه الکترونیک به آگاهى همگان برساند. اگرچه پیش از این با پیگیری‌های شورای شهر نسبت به ایجاد سامانه شفافیت اقدام شده است، اما این سامانه و اطلاعات بارگزاری شده درآن و سطح دسترسی ایجاد شده تناسبی با تکلیف مقرر در این قانون ندارد. مقتضی است گزارشی از اقدامات به عمل آمده و برنامه زمانبندی مشخص برای انجام موارد معطل مانده به شورای شهر ارائه گردد.

او همچنین گفت که؛ با وجود درخواست‌های مکرری که تاکنون برخی از اعضای شورا برای دسترسی به برخی سامانه‌ها از جمله فاینانس، قراردادها، منابع انسانی و ... داشتهاند تاکنون از ایجاد دسترسی لازم خودداری شده است، مقتضی است بلافاصله دسترسی‌های مورد نظر برای کلیه اعضای شورای شهر ایجاد گردد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان