تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵

آغاز ثبت نام در جشنواره کانونهای فرهنگی دانشگاهها

فرایند ثبت نام و ارسال آثار به ششمین جشنواره ملی کانون های فرهنگی هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه های سراسر کشور به نام «رویش» آغاز شد.
رویداد۲۴- فرایند ثبت نام و ارسال آثار به ششمین جشنواره ملی کانون های فرهنگی هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه های سراسر کشور به نام «رویش» آغاز شد.

بنابر اطلاعیه دبیرخانه ششمین جشنواره ملی کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه های سراسر کشور فرایند ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره آغاز و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت. 
 
کارشناسان کانون های فرهنگی هنری و اجتماعی دانشگاه ها می‌توانند با ارائه معرفی نامه از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه اقدام کنند. 
 
با توجه به نظر شورای سیاستگذاری جشنواره، ارسال آثار و دستاوردهای آن صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جشنواره میسر است. 
 
همچنین سامانه مذکور تا تاریخ ۳۰ مهر ماه آماده بارگذاری اطلاعات است و پس از تاریخ اعلام شده امکان بارگذاری وجود ندارد و پس از این تاریخ بررسی اولیه آثار و ارسال به کارگروه داوری صورت می گیرد، لذا به آثار ارسالی خارج از فرایند مصوب و زمان تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
منبع: میزان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان