تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰

ابتلای ۲۰ نفر به کرونا در یک مراسم عروسی در بوشهر/ عروس و داماد بستری شدند

در پی برگزاری یک مراسم عروسی در بوشهر، بر اثر بیماری کرونا یک نفر فوت شد و عروس و داماد نیز در بخش ویژه کرونا بستری شدند.

رویداد۲۴ بر اساس این گزارش، ۵۰ نفر از خانواده عروس و داماد دعوت بوده‌اند که تاکنون تست کرونای بیش از ۲۰ مهمان این عروسی مثبت شده و تعداد ۶ نفر از مهمانان بستری هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه بار‌ها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده است گفت: شرکت در تجمعات موجب شیوع بیشتر و مجدد کرونا می‌شود.

سعید کشمیری اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تجمعات کلی در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی ممنوع است.

وی تصریح کرد: اگرچه بسیاری از مردم نوروز را برای حفظ سلامت خود و اطرافیان با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی سپری کردند، اما متأسفانه برخی افراد در این زمینه با بی‌توجهی موجب ایجاد حوادث تلخ و وقایع ناگواری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: برخی مردم به رغم هشدار‌های متخصصان و مسئولان در خصوص پرهیز از مسافرت و عید دیدنی و دورهمی، اما با بی‌توجهی حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را رقم زدند.

کشمیری تصریح کرد: در این میان بسیاری از مردم مقابل کرونا ایستادند و با نه گفتن به تفریحات نوروزی و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی موجب سالم ماندن و اعضای خانواده و اطرافیان شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اگرچه کرونا و خانه‌نشینی و دور از هم بودن و عدم ارتباطات و تفریح در مدت یک سال گذشته تاکنون موجب مشکلات افسردگی برای عامه مردم شده، ولی همه باید بدانیم که تمامی هشدار‌ها تنها و تنها به منظور حفظ سلامتی و جان ما، خانواده و اطرافیانمان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان