تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۰

سنگ تمام پیشکسوت و اسطوره پرسپولیس برای یحیی گل محمدی

حسین کلانی اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: اداره هر نهاد و هر باشگاهی نیازمند زمان است و همه ما باید زمان کافی را به مدیران باشگاه بدهیم و قضاوت عجولانه‌ای نداشته باشیم.

 اسطوره پرسپولیس

رویداد۲۴   پیشکسوت فوتبال ایران درباره اتفاقات سال گذشته و همچنین شرایط فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در آینده صحبت کرد.

حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران خصوص اتفاقات سال ۱۳۹۹ می‌گوید:

امسال سال بسیار بد و نکبتی بود. من کسانی را از دست دادم که مثل بچه‌های خود من بودند مهرداد میناوند و علی انصاریان فرزند من بودند. مضاف بر این، هر دوی این عزیزان کسانی بودند همیشه قدم‌های مثبتی برای رضایت مردم بر می‌داشتند و محبوب بودند. این موضوع خیلی به من لطمه زد. به اضافه همین کرونا بسیاری از دوستان دوران جوانی و دانشگاه را از من گرفت و چیزی که این موضوع را برای من ناراحت کننده‌تر می‌کند این بود که این موضوع روی زندگی مردم تاثیر گذاشته بود و معیشت مردم دچار مشکل شده است.

وی ادامه داد:امیدوارم سال جدید در درجه اول ابتدا یک سالی باشد توام با سلامتی و ریشه کن شدن ویروس کرونا در ایران و جهان.

کلانی درباره شرایط پرسپولیس در سالی که گذشت می‌گوید:سال ۹۹ با همه تاریکی‌ها و تلخی‌های که داشت برای من کم و بیش خاطرات خوبی داشت که مهم‌ترین آن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بود و بچه‌ها به خوبی علی رغم کارشکنی‌ها و کمبودی‌های که وجود داشت نشان دادند که شایستگی این قهرمانی را داشتند. از دست دادن یک سری بازیکنان در مقطعی باعث ناراحتی همه هواداران شد. علی رغم شایستگی که پرسپولیس داشت آن‌ها نایب قهرمان آسیا شدند که با توجه به موانع و مشکلاتی که وجود داشت علی الخصوص عملکرد داوری و کنفدراسیون فوتبال آسیا، این عنوان کم از قهرمانی نبود.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در ادامه فصل گفت:شک نکنید پرسپولیس بخت نخست قهرمانی در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. البته احتمالات همیشه وجود دارد. پرسپولیس یک شخصیت دارد که با تمام مشکلاتی که دارد در مسابقات موفق است و این موضوع برگ برنده این تیم است و از همه مهم‌تر هواداران در هر حال و شکلی، چه تیم ببرد یا ببازد حامی تیم هستند چرا که به خوبی آگاه هستند بازیکنان برای موفقیت و شادی آن‌ها از جان مایه می‌گذارند و می‌جنگند. شکست پرسپولیس در فینال اگر چه برای ما تلخ بود، اما می‌تواند سکوی برای پرتاب پرسپولیس و بازیکنان برای موفقیت و قهرمانی در آسیا باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره از دست دادن میزبانی تیم ملی و تیم‌های ایرانی گفت:از همان ابتدا نیز مشخص بود که به ما میزبانی را نمی‌دهند. مگر ما امکانات داریم؟ مگر قدرت لابی داریم؟ متاسفانه این موضوع کار را برای تیم‌های ایرانی و علی الخصوص تیم ملی سخت کرده و اتفاقا تمام تلاش تیم‌های حوزه خلیج فارس برای کسب میزبانی همین بود تا با توجه به شرایط میزبانی بر ما غلبه کنند. اما امیدوار هستم با تلاش و غیرت ایرانی، موفق شویم بر آن‌ها پیروز شویم.

کلانی در پایان درباره شرایط نیمکت پرسپولیس بعد از حضور یحیی گل‌محمدی به جای برانکو نیز گفت:هر کدام از این مربیان در موقعیتی که حضور داشتند خوش درخشیدند و اکنون یحیی گل محمدی به نظر من بهترین مربی ایران است. آقای برانکو نتایج خوبی گرفت و هویت و شخصیت را دوباره به پرسپولیس بازگرداند بعد گل محمدی به عنوان جوان و ایرانی به حرکت ایشان استمرار داده و توانایی‌های خود را به نمایش گذاشته است و به عنوان یک پدر برای بازیکنان زحمت می‌کشد. دلیلی ندارد وقتی یک مربی ایرانی دار از خوش گذشتگی می‌کند و انقدر خوب دارد کار می‌کند و نتیجه می‌گیرد ما برویم یک مربی خارجی بیاوریم. برانکو برای پرسپولیس زحمت کشید و تلاش کرد، اما من یحیی گل محمدی را انتخاب می‌کنم چراکه فرزند ایران و پرسپولیس است.
 
منبع: پارس فوتبال
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، سرخپوشان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان