تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

پشتیبانی مردم از نظام با تحقق حداقل انتظارات آن‌ها ممکن می‌شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است مردم نسبت به نظام مسئولیت‌پذیر هستند و مسئولان وظیفه دارند تأمین حداقل انتظارات آن‌ها را در اولویت‌های ۱۴۰۰ قرار دهند.
پشتیبانی مردم از نظام با تحقق حداقل انتظارات آن‌ها ممکن می‌شود
رویداد۲۴  رسول فرخی میکال  با اشاره به اولویت‌های سال ۱۴۰۰ که باید از سوی دولت و مجلس مد نظر قرار گیرد، گفت: پایه و اساس همه مسائل مورد بحث در کشور حل مشکلات اقتصادی است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر توان اقتصادی نداشته باشیم و مسیری برای حل مشکلات اقتصادی پیدا نکنیم، اولویت‌های بعدی کمرنگ می‌شود، عنوان کرد: باید به حداقل‌های انتظارات مردم با توجه به ظرفیت‌های اجتماعی موجود توجه شود.

وی افزود: اگر حداقل انتظارات مردم فراهم شود، می‌توان از آن‌ها انتظار داشت تا در مناسبت‌های مختلف، نظام را حمایت و پشتیبانی کنند که البته مردم ما بیش از آنچه تصور می‌کنیم در قبال امورات کشور خود مسئولیت پذیر هستند.
بیشتر بخوانید: شرایط احراز انتخابات ریاست جمهوری تعیین شد
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است به مباحث اقتصادی و فرهنگی با توجه به فلسفه انقلاب پرداخته شود و نظارت همگانی از سوی مردم، مسئولان و نهاد‌های فرهنگی که بستر تغییرات اجتماعی را فراهم می‌کنند، صورت گیرد
منبع: خانه ملت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار مهم ، اخبار روز
نظرات شما
پیشخوان