تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

وکیل اداره کار در گروه وکلای آریا دادیار

وکیل پایه یک می بایست دوره درس قانون دیده باشند و می بایست قانوندان باشد.

رویداد۲۴  در این مطلب از سایت گروه وکلای آریا دادیار کپی برداری شده است. توضیحاتی درباره ی وکیل اداره کار در اختیار شما بازدیدکنندگان قرار داده ایم که جهت آشنایی و کسب اطلاعات در مورد وکیل اداره کار توصیه میکنیم که تا انتهای مطلب را مطالعه نمایید تا بتوانید اطلاعاتی را در این مورد کسب نمایید.

گروه وکلای آریا دادیار

وکیل اداره کار شخصی هست که در محکمه های عالی از طرف دادستان حرف زده و یا از حق موکل خود دفاع می نماید. یکـی دیگر از وظایف وکیل اداره کار این هست که به موکلین خود مشاوره حقوقی می دهد و به آنان کمک می نماید تا در محکمه از حق خود دفاع نمایند وکیل اداره کار خواهـد توانست همه مـوارد حقوقی از ساخته پیش نویس گرفته تا حتی چنان چه شخصی که ادعای ثبت اختراعی را داشته باشد انجام دهد به این علـت خواهـد توانست همه پرونده های حقوقی را وکالت نماید.

وکیل پایه یک می بایست دوره درس قانون دیده باشند  و می بایست قانوندان باشد. بهترین وکیل اداره کار در تهران و ایران از مردم در برابر رسوخ دولتی و ضمناً ویژه ای در حقوق شخصی و همچنین اموال دفاع می نماید .دانش وکیل از قانون باعث می گـردد تا از سوء بهره گیری اشخاصـی از نقاط ضعف در قانون  بوسیـله عده ای دیگری ممانعـت گردد.

وکیل پایه دو فقط حق کمپانـی در محاکم کیفری که به سبب جرم‌های تعزیری منجربه حبس پایین تر از ۱۰ سـال و شلاق و جزای نقدی می گردد را دارد و در محکمه های حقوقی نیز ضمنا اگـر بازخواست کمتر از پنجاه میلـیون تومان باشد و یا خواسته های غیر مالی مثل دعاوی مرتبط به اختلافات نکاح و طلاق خواهد توانست از حقوق موکل خود دفاع نمایـند، ولی در قبال وکیل اداره کار حق کمپانـی در همه محکمه ها اعم از حقوقی ، کیفری و غیره را دارد.

وظیفه های وکیل اداره کار:

وکیل اداره کار در حوزه های گوناگون کار می نمایـند از مـوارد جنایی گرفته تا طلاق و مـوارد خانوادگی .

وظیفه های وکیل اداره کار حاوی مشاوره موکلان دربـاره مورد های قانونی و وکالت آنان را در محکمه های کیفری یا مدنی می باشد. وکیل اداره کار خواهـد توانست در محکمه وکیل شما بوده و یا حتی اکثر وظیفه های در بیرون از محکمه از جمله پژوهش و ساخته مسائـل و عرضه مشاوره به شما را انجام دهد.

وظیفه های وکیل اداره کار بسته به نوع قانون که در آن تخصص دارد گوناگـون هست اما حدود این وظیفه های جدا از تخصص آن در وکالت نامه هم قید شده و خواهـد توانست در حدود اختیارات قید شده به شما یاری کند. وکیل اداره کار بسته به تجربه و تخصص خود پرونده ها را گزینش می نمایـند به عنوان مثال وکلای مالیاتی وقـت پایین تری از وکلای جنایی در محکمه صرف می نمایـند و تخصص آنان در آن زمینه هست پس همیشه در وقـت گزینش وکیل به تخصص و تجربه آن خیلی دقت نمایید.

یکی دیگر از خدمات آریا دادیار شکایت از کارفرما می باشد که در صورت تمایل می توانید از این خدمات ما نیز استفاده کنید.

جهت مشاوره حقوقی با بهترین وکلای ایران و تهران می توانید به سایت گروه وکلای آریا دادیار به نشانی https://ariadadyar.com مراجعه کنید و با وکلای متخصص صحبت کنید.

برچسب ها: وکیل ، قانون اساسی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان