تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

واكنش محسن هاشمي به گزارش رويداد ٢٤/ تاييد جعلي بودن نامه‌های ارسالی از شورای عالی استان‌ها به شورا

رییس شورای شهر تهران درباره جعلی بودن نامه‌هایی از سوی شورای عالی استان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

واكنش محسن هاشمي به گزارش رويداد ٢٤/ تاييد جعلي بودن نامه‌های ارسالی از شورای عالی استان‌ها به شورا

رویداد۲۴ محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به سوالی درباره پرونده یک باغ و ارسال یک نامه جعلی از طرف رئیس شورای عالی استان‌ها به رئیس شورای شهر در پروژه معروف نیاوران در خیابان یاسر گفت: ابتدا نامه‌ای برای من از طریق سامانه دولت ارسال شد که نمی‌دانم چگونه می‌تواند از این طریق جعل شود، اما نامه بدون شماره و امضا بود.

او افزود: وقتی دیدم شماره و امضا ندارد درخواست نامه نگاری و مشخص شدن علت این ماجرا را کردم. اما چون از طریق سامانه آمده بود این شبه که نامه رسمی است وجود داشت. در اواخر اسفند ماه نامه‌ای به دست من رسید که به آقای قالیباف ریاست محترم مجلس بود و هم شماره و هم امضا داشت و رونوشت آن به شورای عالی استان‌ها بود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: این نامه از شورای عالی استان‌ها و با امضای آقای احمدی آمده بود. وقتی نامه رسید با توجه به تناقضاتی که با نامه قبل داشت جلسه اضطراری تشکیل دادیم و آنرا بررسی کردیم و آقای احمدی اعلام کردند که خودمان آنرا ابلاغ کردیم و حتی اعلام کردند اگر کسی آنرا اجرا نکند با او برخورد قضایی می‌شود.

هاشمی افزود: ما تهدید شدیم که اگر اجرا نکنیم به قوه قضائیه ارجاع داده می‌شود و وقتی دیدیم مساله جدی است آنرا در دستور هیات رئیسه قرار دادیم و موضوع باغات در دستور بود. خبر‌هایی به ما در همان لحظه رسید از دفتر آقای احمدی که جعلیاتی در این زمینه رخ داده و همان موقع با مجلس و آقای احمدی صحبت کردم تا کم و کیف نامه مشخص شود.

او گفت: ایشان گفتند هنوز این نامه قابل اجرا نیست و مسیر قانونی را طی نکرده است.

هاشمی در واکنش به اینکه تلویحا پذیرفتند که نامه جعلی بوده است گفت: در هر صورت متوجه نشدیم که این نامه جعلی بود یا اشتباهی رخ داده بود، بیشتر فکر می‌کنم اشتباهی رخ داده و نامه‌های دیگری به غیر از این مصوبه است که آن‌ها می‌تواند جعلی باشد و اکنون در شرایطی هستیم که آیین نامه قبلی را به ما اعلام کنند تا آنرا اجرائی کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان