تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

پاسخ عجیب منوچهر متکی پس از شنیدن نام احمدی نژاد

وزیرخارجه پیشین کشورمان درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان نامزد جریان اصلاح طلب گفت: شخصا معتقدم ظریف نامزد نخواهد شد.

منوچهر متکی

رویداد۲۴  منوچهر متکی وزیرخارجه پیشین کشورمان، درباره وضعیت جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: معتقدم که اصلاح طلبان در این مرحله با توجه به کارنامه‌ای که از خود به جا گذاشتند یک نگاه حیات و ممات به انتخابات داشته و با تمام وجود وارد صحنه خواهند شد، همچنین به جهت اینکه نمی‌توانند پاسخگوی عملکرد خود در ۸ سال گذشته باشند به شدت نگرانند، اما تداوم حضور در قدرت و حکومت را جزو اولویت‌های برنامه خود دانسته و از همین رو بخش جدی از اصلاح طلبان با ارائه اسامی نامزد‌های مختلف در انتخابات حضور خواهند داشت.
بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از کاندیداتوری انتخابات ۱۴۰۰/ شرط کناره‌گیری سردار محمد از انتخابات
او ادامه داد: البته آن‌ها رگه‌هایی از نوعی هم‌نوایی با ضد انقلاب و دشمنان انقلاب دارند که ما آن را در آن‌ها شاهدیم؛ به اعتقاد من باید آن‌ها را متوجه کرد که این هم‌نوایی نوعی ضرر ملی به کشور و مردم سالاری دینی است و به حق مردم برای انتخاب لطمه می‌زند؛ بنابراین باید توجیه شوند که در زمین دشمن قرار نگیرند. منظورم از این هم‌نوایی یعنی اینکه صدای ضد انقلاب را که به دنبال تحریم انتخابات است را نشخوار می‌کنند.

وزیرخارجه پیشین کشورمان درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان نامزد جریان اصلاح طلب هم بیان کرد: شخصا معتقدم ظریف نامزد نخواهد شد.

وزیر خارجه دولت احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با محمود احمدی نژاد در ارتباط است و آیا او به میدان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ورود خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بروید سراغ سوال بعدی لطفا!
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان