تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

حسن عباسی: برنامه نود هم ردیف با شیطان است

در تازه‌ترین ویدیوئی که از حسن عباسی منتشر شده، او به نقد فوتبال و فوتبالیست‌ها پرداخته است.
رویداد۲۴- در تازه‌ترین ویدیوئی که از حسن عباسی منتشر شده، او به نقد فوتبال و فوتبالیست‌ها پرداخته و با ادبیاتی غیرکارشناسانه با نادیده گرفتن تمام نکات مثبتی که ورزش فوتبال را به پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین ورزش در جهان تبدیل کرده، فوتبالیست‌ها را لمپن دانسته و حتی کی‌روش و سایر مربیان لیگ برتر را هم بی‌نصیب نگذاشته است.

به گزارش «روزپلاس» با این مقدمه افزوده است: او حتی به مبالغ دریافتی بازیکنان ایرانی از باشگاه‌های خارجی هم نقد داشته و با کنایه گفته است: کسی که از تیم آلمانی تا قطری میلیون‌ها دلار گرفته، کجا به درد این جامعه خورده است؟

عباسی که پیش از این نیز در جریان یک سخنرانی عجیب ارتش را غیرمنصفانه به چالش کشیده و در این‌باره با برخورد قاطع از طرف جامعه روبه‌رو شده بود، این‌بار برنامه نود را هم ردیف با شیطان دانسته و می‌گوید: تا نزدیک اذان صبح برنامه نود پخش می‌شود که چه کسی پیراهن چه کسی را کشیده است؛ این غفلت است و کار شیطان!

امیر حسین اصلانیان: مردم قضاوت کنند آیا ما لمپن هستیم؟
در این‌باره، امیرحسین اصلانیان مهاجم سابق پرسپولیس به روزپلاس گفت: من تا به حال این آقا را ندیده‌ام، از حواشی‌ای که پیش از این داشته هم بی‌خبر هستم، اما به یک‌باره بسیاری از هواداران در فضای مجازی ویدیوئی را برای من فرستادند که واقعاً متعجب شدم! در جایی به آقای دایی اشاره می‌کنند که چندین میلیون دلار از آلمان و قطر گرفته اما تا به حال به درد جامعه نخورده که به نظرم بهتر است خود علی دایی جواب این بخش را بدهد، اما جایی می‌گوید تمام بازیکن‌ها لمپن هستند! پدر بزرگ من حقوق خوانده است، پدرم جراح است، خود و برادرم تحصیلات دانشگاهی داریم و برادرم در کانادا از مدیران ارشد است، در 20 سالی که فوتبالیست بودم به عشق مردم و هواداران میلیونی پرسپولیس پنج سال به طور رایگان برای این تیم بازی کردم. این درست نیست اگر با کسی مشکل شخصی داریم دل میلیون‌ها هوادار فوتبال را بشکنیم و به پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون توهین کنیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
1
0
وای بر رسانه هایی که اراجیف یک روانی را رسانه ای میکنند
این یارو دست خودش نیست شما چراااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
1
0
وای بر رسانه هایی که اراجیف یک روانی را رسانه ای میکنند
این یارو دست خودش نیست شما چراااااا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
1
0
عقل که نباشه جان در عذابه
جوان ایران
|
Saudi Arabia
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
1
0
من نمیدونم چرا واقعا حسن عباسی و امثال اون که نمونه بارز لمپن بودن هستن و همیشه کارشون توهین کردن به شخصیت دیگران بوده و هست چرا بازداشت و زندانی نمیشن؟؟ اینها نمونه جانداران بی مغزن
pحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
0
باسلام اینگونه افراد برای بودن درجامعه حرف حسابی ندارند ازسوز دل ناسزا میگویند نظر سوئی ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
2
خوب بود اقای اصلانیان وطرفداران بازی فوتبال نه ورزش فوتبال مقاله فوتبال و فلسفه و سخنان خورخه لوییس را میخواندند انجاکه گفته: بزرگترین خیانت امپریالیسم انگلیسدر قرن اخیر اختراع فوتبال است. که برای غفلت بشریت انرا بوجود اوروند تا غفلت اندیشی بجای غایت اندیشی بنشیند.سخنان کنفرانس سری سال 1976 رنیویورک را بخوانید اقای محترم تا بدانید امپریالیستها مخصوصا انگلیس روباه صفت وصهیونییتها چه خوابی برات دیدن.فاعتبروا یا اولی الابصار.
نظرات شما
پیشخوان