تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

روز‌های سخت کاپیتان شمشیر بازی پس از تزریق واکسن کرونا

مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی از شرایط سختش پس از تزریق واکسن کرونا گفت.

مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی

رویداد۲۴مجتبی عابدینی روز‌های سختی پس از تزریق واکسن سپری می‌کند. او خودش هم تعجب کرده بود که چرا این اتفاق برایش افتاده است. نگرانی‌های مجتبی کار را به جایی رساند که مجبور شد برود و اسکن ریه بدهد. او علائمی مثل سرفه و عطسه داشت و ترس از اینکه کرونا گرفته باشد باعث شد تا تن به دادن اسکن ریه بدهد. با او درباره شرایطش پس از تزریق واکسن صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

شنیدیم پس از تزریق واکسن، علائم کرونا داشتید و حالتان بد شد!

نمی‌دانم چه بلایی سرم آمد. هر چه بود روز‌های سختی بود. رفتم تست کرونا دادم و منفی شد، اما عطسه و سرفه می‌کردم. بعد از تزریق واکسن دو - سه روزی مریض بودم. البته خدا را شکر تب نداشتم و فقط گلویم چرک کرده بود. حالا نمی‌دانم بدنم ضعیف شده بود یا چی؟ در این یک و سال و خرده‌ای خیلی از خودم و خانواده ام مراقبت کرده ام. حتی رفته بودم خارج از تهران تا با کسی در ارتباط نباشم. خدا را شکر درگیر هم نشدم، اما نمی‌دانم چرا بعد از تزریق واکسن این اتفاق‌ها برایم افتاد؟

شما از ناحیه کتف هم مصدوم شده بودید. شرایطتان چطور است؟

هنوز درد دارم. پی آر پی هم انجام داده ام، اما دکتر اصلانی می‌گوید تا خوب خوب نشوی صلاح نیست بعدی را انجام بدهی. بهانه نمی‌آورم، اما با درد تمرین می‌کنم. در این مدت چند اردوی خوب و فشرده با شمشیربازان ترکیه‌ای داشته ایم که خدا را شکر همه چیز خوب بود. روز به روز داریم بهتر می‌شویم تا ببینیم که در المپیک چه اتفاقی می‌افتد؟

روز‌های سخت کاپیتان شمشیر بازی پس از تزریق واکسن کرونا


شرایط دیگر ملی پوشان چطور است؟


عملکرد بچه‌ها در مجارستان آنقدر خوب بود که حالا کار سخت شده است. کار پیمان فخری برای انتخاب ترکیب سخت شده. همه بچه‌ها پیشرفت کرده اند، اما شک نداشته باشید که پیمان کار خودش را بلد است و بهترین ترکیب را برای المپیک انتخاب می‌کند. مطمئن باشید هر کدام از بچه‌ها که راهی المپیک شوند هدفی غیر از به اهتزاز درآوردن پرچم ایران نخواهند داشت و با قدرت روی پیست ظاهر خواهند شد.

برنامه‌تان برای کسب مدال المپیک چیست؟

یک مسئولیت بزرگ بر گردن من است و باید آن را به اتمام برسانم و آن مدال المپیک است. البته نمی‌خواهم ذهن خودم را بهم بریزم. می‌خواهم روی این متمرکز شوم که خوب تمرین کنم تا با آمادگی کامل راهی ژاپن شوم. من به قسمت اعتقاد دارم و امیدوارم قسمت من در توکیو مدال خوشرنگ المپیک باشد. مردم هم دعا کنند تا این اتفاق خوب بیفتد.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان