تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

احمدی‌نژاد پس از ثبت‌نام در انتخابات: همه ما باید برای اصلاح اساسی روند امور اقدام کنیم

محمود احمدی‌نژاد گفت: دوری از اهداف و مبانی انقلاب، دور زدن مردم جدا کردن منافع شخصی و گروهی از منافع عمومی تنها بخشی از این اشکالات است.

احمدی‌نژاد پس از ثبت‌نام در انتخابات: همه ما باید برای اصلاح اساسی روند امور اقدام کنیم

رویداد۲۴ محمود احمدی‌نژاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خداوند را امروز سپاسگزارم که یک بار دیگر با ملت بزرگ ایران سخن می‌گویم، با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: کمتر کسی است که بر حساسیت شرایط کنونی و سرنوشت‌ساز بودن آن اذعان نداشته باشد. شرایط کشور از نظر اقتصادی سیاسی داخلی و خارجی فرهنگی اجتماعی و امنیتی بسیار دشوار است.

وی افزود: دروغ، فساد سازمان یافته، تبعیض اشرافیت مذهبی سیاسی و اقتصادی مردم را از اصلاح امور در چارچوب ساختار‌های موجود نا امید کرده است. حقیقتاً روالی که اکنون کشور اداره می‌شود امکان اصلاح وجود ندارد. همه ما باید برای اصلاح اساسی روند امور اقدام کنیم.

رئیس دولت نهم و دهم تصریح کرد: دوری از اهداف و مبانی انقلاب، دور زدن مردم جدا کردن منافع شخصی و گروهی از منافع عمومی تنها بخشی از این اشکالات است. جدا شدن حکومت از مردم و دور کردن آن‌ها از تصمیم‌گیری کار را به جایی رسانده که مردم از اهداف انقلاب و تاسیس جمهوری اسلامی دور شدند؛ زمانی انتخابات برای حضور پرشور مردم بود و روی آن در مقابل کشور‌های شرقی و غربی حساب می‌کردند و باعث سربلندی بود، اما اکنون از آن خودداری می‌شود چرا که نشانه شرمندگی است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان