تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

مجلس یازدهم از لاریجانی حمایت می‌کند؟

عضو کمیسیون اصل نود مجلس یازدهم گفت: طبق اطلاعاتی که من دارم رئیسی احتمال آمدنش زیاد است و ایشان کاندیدا می‌شوند.

مجلس یازدهم از لاریجانی حمایت می‌کند؟
رویداد۲۴ سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در پاسخ به این سوال که در صورت کاندیدا شدن علی لاریجانی در انتخابات 1400 آیا او حمایتی از سوی مجلس یازدهم خواهد داشت، گفت: قاطبه نمایندگان از آقای رئیسی حمایت کرده اند و ایشان را اصلح می‌دانند. تعداد دیگری که دعوت نامه از آقای رئیسی را به امضا نرساندند هم حامی ایشان هستند اما بنا به دلایلی صلاح ندانسته‌اند در جایگاه نمایندگی از آقای رئیسی حمایتی کنند.

او ادامه داد: در خصوص آقای لاریجانی بحثی در مجلس مطرح نشده البته ممکن است چند نفری قصد حمایت از ایشان را داشته باشند اما مجلس بنایی بر حمایت از آقای لاریجانی ندارد. در حقیقت از لحاظ حقوقی مجلس از کسی حمایت نمی کند نامه ای هم که 220 تن از نمایندگان در حمایت آقای رئیسی امضا کردند به واسطه شخصیت حقیقی افراد است.


بیشتر بخوانید: لاریجانی: مساله امروز ایران با سوپرمن بازی قابل حل نیست


عضو کمیسیون اصل نود در پاسخ به این سوال که باتوجه به اخباری که در طی، چند روز اخیر در فضای رسانه ای مطرح میشود آمدن لاریجانی قوت گرفته و برخی از کاندیدا نشدن رئیسی صحبت به میان می آورند نظر شما در این زمینه چیست؟ گفت: طبق اطلاعاتی که من دارم آقای رئیسی احتمال آمدنش زیاد است و ایشان کاندیدا می شوند.

او در خصوص حضور قالیباف در انتخابات 1400گفت: اطلاعی از آمدن قالیباف ندارم اما طبق گفته نزدیکان ایشان با آمدن آقای رئیسی، آقای قالیباف در انتخابات حضور نمی یابد.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان