تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

امیرعباس دهباشی: با قدرتی بیشتر "مطالبه گری رسانه ای" را ادامه خواهم داد

"امیرعباس دهباشی" فعال رسانه‌ای بوشهری و مدیر کانال خبری بینامدیادر بخشی از این متن می‌گوید؛ فرایند زندان رفتن و آزادی من هیچ خللی در راه پرسشگری، مطالبه گری و فعالیت رسانه‌ای من نخواهد داشت و با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت.

امیرعباس دهباشی: با قدرتی بیشتر

رویداد۲۴ "امیرعباس دهباشی" فعال رسانه‌ای بوشهری و مدیر کانال خبری بینامدیا که در آستانه نوروز ۱۴۰۰ با شکایت استانداری و معاون عمرانی استاندار بوشهر راهی زندان شده بود و بعد از تحمل حدود چهل روز حبس از زندان آزاد شد با نگارش متنی در صفحه اینستاگرام خود از تمامی دغدغه‌مندان حقوق شهروندی و فعالان اجتماعی و رسانه‌ای که با همراهی و پیگیری صادقانه خود زمینه آزادی او را فراهم کردند تقدیر و تشکر کرد.

"این فعال رسانه ای" در بخشی از این متن می‌گوید؛ فرایند زندان رفتن و آزادی من هیچ خللی در راه پرسشگری، مطالبه گری و فعالیت رسانه‌ای من نخواهد داشت و با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت.

اگر تا پیش از زندان رفتن این رویه یک روند فردی اجتماعی محسوب می‌شد، اما امروز رسالت انسانی من ایجاب می‌کند که با انرژی بیشتری در صحنه بمانم. بمانم و دیگر بزرگواران هم اقلیمی را هم به مطالبه گری دعوت کنم.

"دهباشی" در پایان ابراز داشت؛ خدای بزرگ را شاکرم و به خود می‌بالم که اگر راه "شفافیت و خبررسانی" راهی پرسنگلاخ با پستی و بلندی است، همراهان شرافتمندی همچون شما دارم. شما عزیزان و بزرگوارانی که آبروی انسانیت را به اعلاء درجه پاس داشتید. بدون تردید مهربانی شما همراهان صدیق بزرگترین و گران ارج‌ترین سرمایه من است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رسانه ، خبرنگار
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان