تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تتلو برای ابراهیم رئیسی دردسرساز می‌شود؟/ ناگفته‌هایی از این دیدار جنجالی

علی نیکزاد وزیر راه دولت محموداحمدی‌نژاد و رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در سال ۹۶ اخیرا گفتگویی با روزنامه خراسان داشته است.

دیدار تتلو و ابراهیم رئیسی

رویداد۲۴ بازخوانی بخشی از حرف های او که این روزها رئیس ستاد مردمی رئیسی شده است را به نقل از جماران بخوانید.

در این گفتگو آمده است؛

*آقای رئیسی در آن مقطع سال 96 خیلی دیر وارد انتخابات شد و ابتدا درصد رای ایشان خیلی پایین بود و برادرم آقای قالیباف در آن مقطع بالاتر بود اما هرچه جلوتر رفتیم رای آقای رئیسی شتاب فزاینده ای گرفت.

*من صددرصد مخالف ملاقات بودم. من به عنوان علی نیکزاد و رئیس ستاد شناختم از تتلو در حد ابتدایی بود ما ضمن احترام به همه انسان ها بنا نداشتیم که این ملاقات صورت بگیرد. با شخص حاج آقا هم صحبت کرده بودم اما برخلاف میل حاج آقا، این اتفاق افتاد اما این که چه دستی این کار را کرد موضوعی است که بعدا باید گفت. چون من در آن سفر نبودم یک جور چیده بودند که مطلبی از دلش بیرون بیاید.


بیشتر بخوانید: تتلو با کدام وعده عقایدش را تغییر داده بود؟/ سکوت اصولگرایان در قبال توهین یار قدیمی!


*هزینه های آقای رئیسی مشخص بود و دوستانی که طرفدار نظام و انقلاب بودند کمک می کردند. یکی آب ستاد را تقبل می کرد یکی غذا یا ساختمان و ... خیلی ها در فضای مجازی و پوستر کمک می کردند . ما نسبت به ستادهای دیگر واقعا خرجی نداشتیم. ستاد رئیسی با حداقل ها اداره می شد. ما به رئیس ستادهای خود مبلغ ناچیزی در استان ها می دادیم و غیر از آن فقط پوستر می دادیم والسلام.

بقیه را خودشان تهیه می کردند مثلا من به استان ها باور بفرمایید ۳۰تا۵۰میلیون تومان پول دادم . حتی به همه می گفتم از کسانی پول نگیرید که فردا مدیون آن ها بشویم و برای همین از همه پول نمی گرفتیم. اگر این را دقت نمی کردیم الان که ۴سال گذشته حتما در فضای مجازی حرفی گفته می شد من بسیار به این موضوع حساس بودم و شخصا نظارت می کردم و یک نفر گذاشته بودم که چک می کرد. کسانی که به ما کمک کردند بعدا به اندازه انگشتان دست بابت کمک به ستاد آقای رئیسی به من مراجعه نکردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
2
رای بی رای. هر چند چه مردم بخواهند چه نخواهند ریس جمهور مشخص است
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان