تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

محسن هاشمی: تایید صلاحیت‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ایران، همیشه رقابتی بوده / انتخابات قابل پیش بینی نیست

محسن هاشمی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگویی به پرسش‌هایی در باره انتخابات پاسخ داد.

واکنش محسن هاشمی به تایید صلاحیت نامزدهارویداد۲۴  محسن هاشمی، کاندیدای ریاست جمهوری در گفتگویی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال ردصلاحیتها گفت: مساله بررسی صلاحیتها همواره در انتخابات ایران وجود داشته و این دوره نیز به طور طبیعی بررسی صلاحیتها را داریم. وی افزود: اما آنچه بسیار مهم است این است که بطور معمول احزاب سیاسی از اصلاح طلب و میانه رو تا اصولگرا کاندیداهای خود را در میان نامزدهای تایید صلاحیت شده داشته و دارند و امیدواریم در این دوره نیز وضعیت بهمین منوال باشد.

هاشمی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال ردصلاحیتها گفت: مساله بررسی صلاحیتها همواره در انتخابات ایران وجود داشته و این دوره نیز به طور طبیعی بررسی صلاحیتها را داریم.

وی افزود: اما آنچه بسیار مهم است این است که بطور معمول احزاب سیاسی از اصلاح طلب و میانه رو تا اصولگرا کاندیداهای خود را در میان نامزدهای تایید صلاحیت شده داشته و دارند و امیدواریم در این دوره نیز وضعیت بهمین منوال باشد.

هاشمی اظهار داشت: در شرایط سیاسی ایران نمی توان گفت چه کسی پیروز انتخابات 1400 است و برنده انتخابات در ایران، هیچ وقت از قبل مشخص نبوده است.

وی در بخشی از سخنان خود افزود: مردم ایران با استفاده از تبلیغات و آنچه در جریان گفتگوها و مناظرات بین کاندیداها اتفاق می افتد، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می کنند و از ابتدا نمی توان گفت چه کسی برنده خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان