تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

ورود مجلس به احتمال تبانی در بازی سایپا-پیکان/ پای عزیزی خادم هم به پرونده باز شد!

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی معتقد است اتفاقات دیدار سایپا و پیکان، احساس تبانی را تداعی می‌کند.

ورود مجلس به احتمال تبانی در بازی سایپا-پیکان/ پای عزیزی خادم هم به پرونده باز شد!

رویداد۲۴ کمال علیپور خنکداری نماینده مردم نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، در جلسه امروز مجلس با اشاره به اتفاقات دیدار سایپا و پیکان گفت: چند هفته پیش و در بازی سایپا و پیکان، احساس تبانی ایجاد شد. ۳۰ ثانیه مانده به پایان بازی، تعویض ششم انجام شد و مطابق قانون باید از پیکان امتیاز کم کنید، نه اینکه به سایپا امتیاز بدهید. سه میلیون عاشق فوتبال استان مازندران و همه مردم فوتبالدوست شهرستان‌های قائمشهر و سوادکوه منتظر عدالت هستند، نه رفیق‌بازی.

وی با اشاره به خصوصی بودن باشگاه نساجی مازندران عنوان کرد: بخش خصوصی به قائمشهر آمده و نشاط را در این شهر ایجاد کرده است. نیاییم با بی‌قانونی و بی‌عدالتی، به سرمایه‌گذار و مردم فوتبالدوست قائمشهر دهن‌کجی کنیم. نساجی، ملوان، صنعت نفت و تراکتور، ظرفیت‌های فوتبال ایران هستند و نیاییم به آن‌ها دهن‌کجی کنیم. به شما اجازه نمی‌دهیم به نساجی ظلم شود و به سایپا امتیاز بدهید. اینجا کشور قانون است و من به‌عنوان خادم مردم، چنین اجازه‌ای (اضافه شدن سه امتیاز به سایپا) نمی‌دهم. آقای وزیر! بیا وسط و جلوی این بی‌عدالتی را بگیر!


بیشتر بخوانید: کنایه جدید علی کریمی به رئیس فدراسیون فوتبال


دیدار سایپا و پیکان روز یکشنبه هفته گذشته و در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد که پیکان به برتری ۲ بر یک دست یافت. در این دیدار پیکان به جای ۵ تعویض ۶ تعویض انجام و پرونده این دیدار در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حال بررسی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فوتبال ، تبانی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان