تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
کاپیتان صنعت نفت آبادان:

فرهاد مجیدی از اخراج من می‌خندید/ داور عمداً پنالتی روی قایدی را نگرفت!

حسین بغلانی کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان گفت: حتی فرهاد مجیدی هم از تصمیم داور برای اخراج من خنده‌اش گرفته بود و تعجب می‌کرد که چرا داور بازی را متوقف کرده است.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ دیدار تیم‌های صنعت نفت و استقلال تهران در چارچوب بازی معوقه هفته بیستم لیگ برتر در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تهرانی تمام شد که شاگردان سیروس پورموسوی از دقیقه ۵۰ با اخراج کاپیتان این تیم که در دقیقه ۱۰ وارد میدان شده بود، ۱۰ نفره بازی را ادامه دادند. حسین بغلانی درباره اخراجش از زمین بازی و حواشی این دیدار حرف زد.

چه شد که بازی مقابل استقلال را باختید؟

متاسفانه بدشانسی آوردیم! کلاً در این دیدار خیلی خوب ظاهر شدیم. تک تک بچه‌های تیم از ابتدا تا آخرین دقیقه بازی با تمام توان درون زمین تلاش کردند و فکر می‌کنم مصاف با استقلال بهترین مسابقه صنعت نفت در این فصل بود.

ظاهراً آماده ورود به میدان نبودی که جانشین اهل شاخه شدی؟

بله! من روی سکوها نشسته بودم که کادرفنی مرا صدا زدند و بدون اینکه خودم را گرم کنم وارد میدان شدم. علاوه بر آن در دیدارهای گذشته هم اغلب به صورت تعویضی به میدان می‌رفتم و خیلی در شرایط مسابقه نبودم. کسانی که فوتبال بازی می‌کنند متوجه منظورم می‌شوند. با این همه تمام تلاشم را کردم تا با قدرت در خدمت صنعت نفت باشم.

در صحنه خطایی که روی قایدی کردی مستحق اخراج بودی؟

اولاً باید این را بگویم که اصلاً خطا اخراج نداشت. داور هم ابتدا کارت زرد نشان داد. اصلا می‌توانست آوانتاژ بدهد تا بازی ادامه پیدا کند.

چطور؟

مهدی قائدی نزدیک خط بود و اصلاً به سمت دروازه نمی‌رفت و اگر من هم او را نمی‌انداختم با دروازه‌بان تک به تک نمی‌شد. چون دو، سه بازیکن کنار من بودند که یکی از آنها می‌توانست زودتر از قائدی جلویش برود ولی داور خطا گرفت. من در آن صحنه صورت فرهاد مجیدی را لب خط می‌دیدم...


بیشتر بخوانید: هفت استقلالی علیه فرهاد مجیدی!


...که اعتراض می‌کرد؟

- نه! مجیدی می‌خندید! چون تصمیم داور خنده دار بود. او می‌توانست آوانتاژ بدهد تا استقلال در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. در کل همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت ولی نمی‌دانم چرا داور یک مرتبه آن تصمیم عجیب و غریب را گرفت و اخراجم کرد. کلا بازی برای دقایقی متوقف شده بود. به هر حال یک روزهایی در فوتبال اینچنین می‌شود. ولی ما در این مصاف حداقل مستحق مساوی بودیم. حتی می‌توانستیم برنده هم باشیم.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهی؟

بله! ما در زمانی که 10 نفره بودیم یکی دو فرصت نزدیک گل هم داشتیم که حسینی آنها را گرفت. شاید می‌توانستیم برنده باشیم. از طرفی فرزین (گروسیان - دروازه بان صنعت نفت) یک شب فوق العاده را داشت و چند بار دروازه را نجات داد. برای همین بهترین بازیکن زمین انتخاب شد در حالیکه ما بازنده بودیم. به هر حال فوتبال همین است. من فقط دلم برای اهالی آبادان می‌سوزد.

داوری بازی چطور بود؟

واقعاً یکی از ضعیف ترین و شاید ضعیف ترین قضاوت در همه مسابقات این فصل را دیدیم. چطور می‌شود داور صحنه خطا روی مهدی قائدی را پنالتی نگیرد، بعد بگوید می‌خواستم بگیرم ولی نمی‌دانم چه شد که نگرفتم! اصلاً خود این حرف خنده دار است! ولی من خودم فکر می‌کنم چون قبل از آن، پنالتی که در محوطه جریمه استقلال رخ داد و آن را نگرفت، به خاطر همین نخواست پنالتی استقلال را هم بگیرد.

کدام صحنه؟

همان جایی که توپ به دست سیاوش یزدانی برخورد کرد. البته داور بازی در یک صحنه دیگر هم دچار اشتباه شد. جایی که عارف غلامی‌توپ را به دروازه بانانشان پاس داد و حسینی هم آن را با دست گرفت. نمی‌دانم چرا این قدر بدشانسی باید شامل حال آبادان و هواداران تیم صنعت نفت شود.

پاس به عقب محمد طیبی تا حدی آرام نبود؟

 بالاخره پیش می‌آید. محمد هم ۹۰ و خرده ای دقیقه دویده بود و خسته بود. با این همه سرش را زد ولی خب باید آن اتفاقات می‌افتاد. شاید صلاحی در این شکست بوده است.

خیلی‌ها نگران بودند مبادا در حین برگزاری بازی برق برود. وضعیت قطعی برق در آبادان چطور است؟

شکر خدا اگر چشم نزنیم در این مدت در آبادان قطعی برق نداشتیم. امیدوارم از این به بعد هم نداشته باشیم.

پس از بازی اوضاع تیمتان در رختکن چطور بود؟

خیلی بد! اصلاً کسی حوصله حرف زدن با دیگری را نداشت. همه ناراحت بودند چون واقعاً نزدیک ۱۰۰ دقیقه بازی فوق العاده ای انجام داده بودیم که چهل دقیقه اش ۱۰ نفره بودیم. امیدوارم هرچه زودتر بدبیاری‌های این تیم تمام شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان