تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

کسر امتیاز در یک‌قدمی پرسپولیس!

پرسپولیس تنها چند روز تا اقدام قانونی طلبکاران خود فاصله دارد.

کسر امتیاز پرسپولیس

رویداد۲۴ پرسپولیس در نیم فصل به دلیل بدهی به چند بازیکن پنجره نقل وانتقالاتی‌اش بسته شد اتفاقی که تا روزهای آخر نقل و انتقالات هم ادامه داشت تا اینکه مدیران پرسپولیس تعهد نامه‌ای امضا کردند که در آن ملزم به پرداخت مطالبات بازیکنان تا تاریخ ۱۷ خرداد شدند.

وکیل سوشا مکانی در توضیح این تعهد نامه اعلام کرده بود: پرسپولیس پذیرفته که در صورت عدم پرداخت بدهی های خود جریمه های انضباطی تعیین شده را متحمل شود که این جریمه ها شامل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و همین طور کسر امتیاز خواهد بود!


بیشتر بخوانید: چند ستاره پرسپولیس جدا می‌شوند؟


حالا تقریبا فرصت سه ماهه سرخ ها رو به پایان است و این باشگاه با طلبکاران خود تسویه نکرده است. خصوصا بازیکنی مانند سوشا مکانی که به نظر می رسد با پایان مهلتی که باشگاه پرسپولیس گرفته خیلی سریع علیه این باشگاه اقدام قانونی کند.

گلر تازه استقلالی شده سرخ ها اخیر درگیری های مجازی هم با طرفداران این تیم داشته و به نظر می رسد مدیران پرسپولیس باید هر چه سریعتر غائله بدهی به مکانی که اعتراف کرده هرگز پرسپولیسی نبوده را حل و فصل کنند.
باید منتظر ماند و دید سرخ ها در این ۹ روز باقی مانده موفق به پرداخت بدهی های خود خواهند شد یا دوباره داستان کسر امتیاز و بسته شدن پنجره این تیم اتفاق خواهد افتاد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان