تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
حسینی میلانی:

ریل‌گذاری و تثبیت دوچرخه در تهران از دستاورد‌های شورای پنجم است

حسینی میلانی: سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در مورد مسیر‌های دوچرخه‌سواری شده که ظرفیت خوبی را برای تردد امن دوچرخه‌سوران فراهم می‌کند. ریل‌گذاری و تثبیت دوچرخه در تهران و ساختار‌های مدیریتی شهرداری می‌تواند از دستاورد‌های شورای پنجم باشد.

ریل‌گذاری و تثبیت دوچرخه در تهران از دستاورد‌های شورای پنجم است

رویداد۲۴ سید آرش حسینی میلانی ظهر امروز در دویست و نود و هشتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی «برنامه اجرایی توسعه و تسهیل دوچرخه‌سواری در شهر تهران» گفت: شورای شهر در سال ۸۹ مصوبه‌ای درباره دوچرخه داشته که لایحه امروز شهرداری، جایگزین آن مصوبه خواهد شد. دلیل آن هم این است که از سال ۸۹ تا به امروز، موضوع دوچرخه در شهرداری تهران تحولاتی داشته، سند توسعه دوچرخه به تصویب رسیده و در سه سطح نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و سازمانی، تکالیفی مشخص و سیاست‌گذاری‌هایی و ریل‌گذاری‌هایی انجام شده است.

وی ادامه داد: ما در این مدت یک تحول کمی و کیفی را در حوزه دوچرخه شاهد بودیم. با این حال، مصوبه قبلی از دیدگاه شورا حمایت لازم را در بحث دوچرخه نمی‌کرد، اما مصوبه کنونی سطوح مختلف را پوشش داده و نسبت به مصوبه قبلی کامل‌تر است.

این عضو هیات رییسه شورای شهر تهران درباره شیب تهران در برخی از مناطق هم اظهار داشت: برخی از مناطق تهران شیب‌هایی دارند، اما فناوری به ما کمک می‌کند تا این مد حمل و نقلی مهم را از طریق اتصال به به مترو، استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی و استفاده از دوچرخه‌های برقی در آینده، در شهر تهران توسعه دهیم.

حسینی میلانی با اشاره به مسیر‌های دوچرخه در سطح شهر تهران تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در مورد مسیر‌های دوچرخه‌سواری شده که ظرفیت خوبی را برای تردد امن دوچرخه‌سوران فراهم می‌کند. ریل‌گذاری و تثبیت دوچرخه در تهران و ساختار‌های مدیریتی شهرداری می‌تواند از دستاورد‌های شورای پنجم باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان