تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

انتخاب داور پراشتباه برای بازی ایران و هنگ‌کنگ!

داوران اردنی قضاوت دیدار نخست ملی‌پوشان ایران در بحرین را بر عهده دارند.

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

رویداد۲۴ نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران از دور برگشت مسابقات گروه C انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا از ساعت ۱۹:۰۰ روز پنجشنبه (۱۳ خرداد) در ورزشگاه شیخ علی بن محمد بحرین برگزار می‌شود.

قضاوت این دیدار برعهده ادهم محمد توما از اردن است. احمد مونس نادی و محمد الکلاف نیز به عنوان کمک داوران اول و دوم اردنی این دیدار معرفی شدند. یعقوب عبدالباقی از عمان داور چهارم این دیدار است. ناظر داوری از سنگاپور و نماینده مسابقه از ازبکستان انتخاب شدند.

* آشنایی با داور پر اشتباه اردنی!

ادهم مخادمه اردنی، دیگر داور حاضر در این گروه است. ادهم مخادمه همان داوری است که قضاوت دیدار رفت ایران و عراق در همین مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را بر عهده داشت که آن بازی با شکست شاگردان مارک ویلموتس به پایان رسید.


بیشتر بخوانید: چهار بازیکن از فهرست تیم ملی فوتبال ایران خط می‌خورند


علاوه بر این، ادهم مخادمه دیدار تیم های پرسپولیس و پاختاکور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در تهران را بر عهده داشت؛ دیداری که حریف ازبک با یک گل کاملا آفساید دروازه بیرانوند را باز کرد ولی کمک داور اردنی پرچم خود را بالا نبرد تا آن بازی با تساوی یک - یک به پایان برسد.

این داور اردنی بارها مسابقات مهمی را برای تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا سوت زده که اغلب با بحث های متعددی همراه بوده است. ادهم مخادمه اردنی به خاطر اشتباهات فاحش در دیدار افتتاحیه جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ میان امارات و بحرین، پس از همان قضاوت اول از آن رقابت ها اخراج شده بود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان