تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

وضعیت مبهم قرارداد گابریل پین با استقلال

قرارداد مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی در استقلال در سازمان لیگ ثبت نخواهد شد.

مبلغ قرارداد گابریل پین با استقلال

رویداد۲۴ روز گذشته بود که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال خبر از قطعی شدن حضور یک مربی ایتالیایی به عنوان مشاور در کادرفنی خود داد. گابریل پین مربی نامدار ایتالیایی که سال ها به عنوان دستیار چزاره پراندلی در تیم ملی ایتالیا و تیم های مختلف این کشور فعالیت کرده، از این پس به عنوان مشاور فرهاد مجیدی کار خواهد کرد.

طبق اعلام مجیدی این مربی ایتالیایی هفته آینده به ایران سفر می‌کند تا رسما کارش را شروع کند اما این در حالی است که حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران ممنوع است. سرمربی استقلال روز گذشته اعلام کرد او تا پایان فصل به عنوان مشاور در کنارش خواهد بود و برای فصل آینده که قانون ممنوع ورود خارجی ها برداشته می‌شود، به عنوان دستیار روی نیمکت خواهد نشست.


بیشتر بخوانید: دستیار فرهاد مجیدی را بهتر بشناسید


با این حال اما وضعیت قرارداد کنونی گابریل پین با استقلال مبهم است. قطعا این مربی ایتالیایی حاضر نیست بدون قرارداد فعالیتش را در ایران شروع کند و اگر این قرارداد هم امضا شود، با توجه به قانون منع ورود خارجی ها تا پایان فصل، این قرارداد در سازمان لیگ به ثبت نخواهد رسید.

از این رو باشگاه استقلال تعهدش به گابریل پین رسمی نمی‌شود و باید دید حربه مسئولان فوتبال در این خصوص چیست.

علی نژاد معاون وزیر ورزش امروز درباره نحوه جذب گابریل پین و قرارداد این مربی بیان کرد: «این را قاعدتا باید از فدراسیون فوتبال بپرسید، چون این ممنوعیت را فدراسیون گذاشته و آن‌ها براساس قواعد خود عمل خواهند کرد.»

حال باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چطور درباره این موضوع تصمیم می‌گیرند تا باشگاه استقلال و گابریل پین متضرر نشوند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان