تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

سعید جلیلی مجددا دولت سایه می‌شود؟

سلیمی نمین بر این باور است که ابراهیم رییسی پدیده است اما سعید جلیلی پدیده نیست.

جلیلی دولت سایه را تشکیل می‌دهد

رویداد۲۴ عباس سلیمی نمین در پاسخ به این سوال که انصراف ندادن سعید جلیلی چقدر می‌تواند قطب انتخاباتی را ایجاد کند و مقابل رئیسی قرار گیرد؟ گفت: با وجود آقای رئیسی، سعید جلیلی، موج چندانی نمی تواند ایجاد کند که مثلا یک قطب یا یک پدیده باشد. طبعا آقای سعید جلیلی پدیده نخواهد شد.

او افزود: آقای رئیسی می توانند یک پدیده باشند اما آقای جلیلی قادر نخواهند بود که یک پدیده باشند. ایشان یک عده طرفدارهای خاصی دارد که آن طرفداران خاص هم گرایش‌های مشخصی دارند و یک جمعیتی هستند که اگر آقای جلیلی نباشد آنها هم مانند اصولگرایان رای خواهند داد و اگر  جلیلی باشد به ایشان رای خواهند داد. درست است که تعداد رای طرفداران جلیلی، بیشتر از تعداد رأی سایر کاندیداهای اصولگرا  به غیر از آقای رئیسی است ولی آنگونه  نخواهد بود که تغییرات اساسی ایجاد کند.


بیشتر بخوانید: جلیلی: دولت باید ارزآوری داشته باشد / برای تفریح و شادکامی مردم هم برنامه داریم


او در پاسخ به این سوال که تلاش این روزهای سعید جلیلی را چگونه ارزیابی می کنید؟ برای معاون اولی تلاش می‌کند یا..، تصریح کرد: خیر، آقای جلیلی اهل سهم‌خواهی نیست ولی از یک طرف یک شخصیتی با یک عده طرفداران مشخص است.

سلیمی نمین در پاسخ به این سوال که اگر جلیلی رئیس جمهور نشود کلا کنار می رود و مجددا دولت سایه می‌شود؟ عنوان کرد: حتما همین طور است یعنی حتما همین کار را می کند. البته دولت سایه، آن هم به عنوان رقیب نمی‌شود  ولی می تواند درباره مسائل جاری جامعه به صورت مستقل کار کند یعنی او در ارتباط با مسائل مختلفی که مبتلابه دولتها است کار خودش را ادامه خواهد داد که حالا چه آقای رئیسی باشد یا شخصیت دیگری در این مسند قرار داشته باشد.، او کار خودش را در ارتباط با بررسی مسائل جاری جامعه و مسائل نظری ادامه خواهد داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان