تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

توصیه یک استقلالی به مهدی قایدی؛ زودتر از ایران برو!

پیشکسوت تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط این تیم گفت: بازی‌های خیلی سختی داریم، اما مطمئنم هر ۴ دیدار را می‌بریم و صعود می‌کنیم.

مهدی قایدی

رویداد۲۴ ادموند اختر پیشکسوت تیم ملی فوتبال و استقلال در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی اظهار داشت: متاسفانه نتایج دور رفت اصلاً در شأن ما نبود و کار گره خورد. بازیکنان بسیار خوبی داریم و در مقاطع سخت می‌توانیم از پس کار بربیاییم. بازی‌های خیلی سختی داریم، اما مطمئنم هر ۴ دیدار را می‌بریم و صعود می‌کنیم.

وی درباره تعداد زیاد لژیونرها در تیم ملی گفت: این موضوع هم بُعد مثبت دارد و هم منفی. نکته مثبت آمادگی و شم گلزنی بالای مهاجمان ماست که کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند و نکته منفی این است که رقیبان ما وقتی سردار و طارمی و بقیه را در خط حمله می‌بینند و از آن‌ها شناخت دارند، بااحتیاط عمل می‌کنند و لایه‌های دفاعی متعدد و فشرده‌ای می‌چینند.

مهاجم اسبق استقلال در رابطه با شانس مهدی قایدی برای بازی در تیم ملی تصریح کرد: به نظرم قایدی در ترافیک مهاجمان تیم ملی شانس چندانی برای فیکس بازی کردن ندارد و احتمالاً برای دقایق پایانی به زمین خواهد آمد. امیدوارم قایدی تا سنش بالاتر نرفته زودتر به یک لیگ اروپایی برود تا با سرعت بیشتری در مسیر پیشرفت قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: جدیدترین مشتری ستاره آبی‌ها/ ۲ میلیون دلار به استقلال می‌دهند؛ ۲ میلیون دلار به قایدی


اختر در خصوص سرمربی تیم ملی و عملکرد او عنوان کرد: حُسن اسکوچیچ این است که با بازیکنان دوست و رفیق است و با روش دیکتاتوری کار نمی‌کند. او هر تلاشی برای موفقیت تیم ملی می‌کند تا نام خودش هم بزرگش شود.

وی در خصوص پیامدهای عدم صعود به جام جهانی گفت: اگر این اتفاق بیفتد فوتبال ما ۱۰ سال عقب می‌رود و سرمایه‌های زیادی از دست خواهیم داد. هواداران دلسرد شده و شاید تا مدت‌ها فوتبال نبینند. بازیکنان تیم ملی می‌دانند تنها خواسته مردم صعود به جام جهانی است و هیچکس حتی تصور صعود نکردن را هم نمی‌کند.

ادموند اختر در توصیه به بازیکنان تیم ملی گفت: بازیکنان ما پخته و باتجربه هستند و از شرایط سخت درک خوبی دارند. امیدوارم در این شرایط سخت تمرکز خود را حفظ کنند و هر ۴ بازی را ببرند تا به مرحله دوم برویم. اطمینان دارم در مرحله دوم با وجود رقبای سرسختی مثل ژاپن و کره به راحتی صعود خواهیم کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، مهدی قائدی
نظرات شما
پیشخوان