تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

شرایط استقلال بحرانی است!

 پس از مصاحبه آتشین فرهاد مجیدی درباره باشگاه استقلال و انتقادهای تند از مدیریت باشگاه وعملکرد هیات مدیره، به نظر نمی رسد که اتفاق جدیدی بخواهد در مدیریت باشگاه بیفتد. 

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴  پس از اتفاقات و حواشی اخیر مدیریت استقلال و طغیان اعضای هیات مدیره آبی ها علیه مدیرعامل و صلحی که وزیر ورزش برقرار کرد، مصاحبه فرهاد مجیدی بنزین روی آتش بود. 

به نظر می رسد فرهاد مجیدی از مدیریت استقلال ناامید شده که چنین مصاحبه ای کرده است. ظاهرا تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن، استقرار دولت مستقر که مطمئنا منجر به تغییر وزیر ورزش و جوانان و مدیران استقلال و پرسپولیس واعضای هیات مدیره خواهد شد، تغییر خاصی در استقلال اتفاق نیفتد.

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال هم ظاهرا در گفت و گو با یکی از دوستان رسانه ای اش به او گفته هنوز از برگزاری جلسه درباره وضعیت مدیریتی استقلال خبری نیست چه برسد به موارد دیگر.


بیشتر بخوانید: یک افشاگری بزرگ از سوی فرهاد مجیدی!


جالب اینجاست که تنی چند از اعضای هیات مدیره صحبت های جنجالی فرهاد مجیدی در کانال تلگرامی اش را خوانده اند و البته به او کاملا هم حق داده اند. 

حواشی مدیریت استقلال هنوز ادامه دارد که دیروز هم اعتراض سرمربی استقلال را به همراه داشته است و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی در حوزه مدیریتی استقلال خواهد افتاد.

بیشترین نگرانی هواداران استقلال مربوط به تیم بستن و تمدید قرارداد با بازیکنان خوب این تیم است که با توجه به طولانی شدن لیگ و پایان آن در مرداد ماه و تغییر دولت در همان روزها و اعلام زمان پنجره نقل و انتقالاتی، باید دید دولت جدید چه تغییراتی در مدیریت باشگاهها خواهد داد و اصلا وزیر معرفی شده از طرف دولت به مجلس، رای می آورد یا اتفاق دیگری می افتد. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان