تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

پر شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در یک استان/ درخواست تعطیلی ۳ روزه برای اداره‌ها

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در یک استان جنوبی، با توجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق این استان، تعطیلی ۳ روزه همه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی را درخواست کرد.

آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران

رویداد۲۴ علی رئوفی (جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان) در نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بندرعباس گفت: متاسفانه در پی سیر صعودی آمار مبتلایان و بستری‌ها، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان به حد اشباع رسیده است که امکان خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

وی بیان کرد: اکنون برای عبور از شرایط بحرانی و حاد کرونایی در هرمزگان، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مهم‌ترین راه مبارزه با این ویروس است.


بیشتر بخوانید: هشدار وزارت بهداشت درباره شیوع کرونای جهش‌یافته/ انتشار کرونای هندی و آفریقایی در شهرهای قرمز


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان اظهار کرد: در خانه ماندن در شرایط فعلی بهترین راه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کمک به کارکنان ایثارگر بخش بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری است.

رئوفی همچنین از دورکاری دوسوم کارکنان اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان هرمزگان با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در هرمزگان، تنها یک‌سوم کارکنان اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و دوسوم کارکنان باید دورکار باشند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان