تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

صحبت‌های جنجالی یک پرسپولیس: با این جام‌هایی که ما گرفتیم وزیر حق دارد پرسپولیسی باشد

مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر این تیم از سمت وزارت ورزش یا جای دیگری حمایت می‌شد ستاره های پرسپولیس قبل از فینال آسیا جدا نمی‌شدند.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴  پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در ادامه لیگ، شائبه حمایت وزارت ورزش از سرخ پوشان و همچنین دیدار حساس امشب تیم ملی مقابل بحرین صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

تیم ملی تا ساعاتی دیگر باید در یک دیدار بسیار حساس به مصاف بحرین برود این بازی را چطور می‌بینید؟

شرایط به وجود آمده برای تیم ملی به گونه ای است که محکوم به بردن همه بازی‌ها هستیم. خداراشکر ۳ امتیاز بازی اول بدست آمد و من خیلی امیدوارم با کیفیتی که تیم ما دارد امشب هم بحرین را در خاک خودش ببریم و ۳ امتیاز دوم را بگیریم. تیم ملی بازیکنان فوق العاده ای دارد که اکثرشان لژیونر هستند و این بازیکنان در کنار ستاره‌های لیگ می‌توانند هر تیمی را شکست دهند. فوتبال ایران یک سر و گردن بالاتر از بحرین است و من مطمئنم امشب برنده خواهیم بود. در مجموع امیدوارم بچه‌ها با یک نمایش خوب و کسب ۳ امتیاز دیدار با بحرین بحرین را به پایان برسانند.

شرایط پرسپولیس را در ادامه فصل چطور می‌بینید؟

پرسپولیس از ۳ بازی آخر خود در لیگ مقابل استقلال، سپاهان و ذوب آهن ۷ امتیاز گرفت که بسیار خوب بود. پرسپولیس در چند سال اخیر نشان داد بهترین تیم ایران است و جام‌هایی که گرفته اتفاقی نبوده است. خوشبختانه یحیی در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و دستش باز است. بازیکنان پرسپولیس هم با تمام وجود در همه بازی‌ها کار می‌کنند. به نظرم پرسپولیس شایسته قهرمانی است و با ادامه این روند برای پنجمین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.


بیشتر بخوانید: شرایط استقلال بحرانی است!


بعضی‌ها معتقدند بازی‌های سپاهان تا پایان فصل کمی آسان تر است؛ نظر شما در این خصوص چیست؟

شاید روی کاغذ به این شکل باشد ولی اصلا در بازی‌های باقی مانده تا آخر فصل دیدار راحت برای هیچ تیمی وجود ندارد. هیچ تیمی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و حتی تیم‌های انتهای جدولی با قدرت و با تمام وجود جلوی تیم‌های مدعی بازی می‌کنند چون برایشان حکم مرگ و زندگی را دارد. سپاهان تیم خوبی است و جدی ترین رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی است ولی من به شخصه شانس پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر از این تیم می‌دانم.

عملکرد مهاجمان پرسپولیس را در نیم فصل دوم چطور دیدید؟

انصافا خوب بودند. شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر که مهاجمان ثابت تیم هستند بسیار عالی کار کردند و گل‌های حساسی به ثمر رساندند؛ عبدی جوان هم در چند بازی گذشته وقتی به زمین آمد عملکرد خوبی داشت و مقابل ذوب آهن هم گل برتری را زد. در مجموع پرسپولیس در خط حمله مشکلی ندارد؛ فقط امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند این نفرات کلیدی را برای فصل آینده و همچنین بازی‌ها حذفی لیگ قهرمانان آسیا حفظ کنند و اجازه جدایی به آن‌ها ندهند.

سرمربی استقلال مدعی شد پرسپولیس از سمت وزارت ورزش حمایت می‌شود در این خصوص چه نظری دارید؟

من نمی‌دانم این حرف‌ها برای چیست؟ وزیر به زمین می‌آید و گل می‌زند؟ پنالتی می‌گیرد و یا پاس گل می‌دهد؟ در آسیا هم وزیر بوده که ما فصل قبل به فینال رسیدیم؟ اتفاقا می‌خواهم بگویم اگر حمایت می‌شد و مدیران به خوبی کار می‌کردند کلی ستاره مثل شجاع، ترابی، بیرانوند و علیپور از تیم نمی‌رفتند و ما به راحتی می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. در همه جای دنیا سیاسیون به صورت علنی از تیم محبوبشان حمایت می‌کنند و مشکلی وجود ندارد. اینکه وزیر، وکیل و افراد سیاسی طرفدار پرسپولیس می‌شوند از بزرگی و عظمت پرسپولیس است. این تیم آنقدر در این چند سال باکیفیت بوده و قهرمانی بدست آورده که هر کسی دلش می‌خواهد طرفدار پرسپولیس باشد. به نظرم وزیر هم اگر پرسپولیسی است کاملا حق دارد.

برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان