تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

عجیب‌ترین اتفاق در دعوت ۲ بازیکن جدید به تیم ملی

۲ بازیکن جدید به تیم ملی دعوت شده‌اند اما نکته عجیب این است که پیش از آنکه باشگاه‌هایشان از این دعوت مطلع شوند، مدیربرنامه‌هایشان باخبر شده‌اند.

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

رویداد۲۴  خبر بد سه‌شنبه، مصدومیت وحید امیری بود. او که یکی از بهترین‌های ایران در دو بازی مقابل هنگ‌کنگ و بحرین بود، در دو بازی آینده نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند.

دراگان اسکوچیچ، در کنفرانس خبری پس از پیروزی با بحرین، ناراحتی‌اش از مصدومیت امیری را نشان داد. او بلافاصله عارف غلامی و میلاد سرلک را به تیم ملی دعوت کرد تا جای امیری و کمال کامیابی‌نیا را بگیرند.

سرلک فصل خوبی را با پرسپولیس در لیگ ایران و لیگ‌قهرمانان آسیا پشت سر گذاشته است. او می‌تواند دقیقا در همان پستی که کمال کامیابی‌نیا قرار بود بازی کند، به میدان برود اما دعوت عارف غلامی کمی عجیب به‌نظرمی‌رسد.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره یک تغییر در تیم ملی ایران/ اسکوچیچ بر خلاف ویلموتس


غلامی در استقلال بازیکن متوسطی بوده و گاهی حتی مورد انتقاد هواداران این تیم هم قرار گرفته است. برخی معتقدند اسکوچیچ او را دعوت کرده تا دل هواداران استقلال را به‌دست بیاورد. پیش از این، مهدی قائدی، تنها بازیکن استقلال در تیم ملی بود.

برخی دیگر اما همچنان با بدبینی به این دعوت نگاه می‌کنند و روابط نزدیکان سرمربی تیم ملی با مدیربرنامه‌های برخی بازیکنان را در دعوت آنها بی‌تأثیر نمی‌دانند.

داستان زمانی جالب می‌شود که بدانیم ۲ بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی، پیش از آنکه باشگاه‌هایشان از این دعوت مطلع شوند، مدیربرنامه‌هایشان باخبر شده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان