تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

نفرین حسن روحانی بر حمله‌کنندگان به سفارت عربستان +فیلم

روحانی: خدا نگذرد از آنان که نگذاشتند روابط ما با برخی همسایگان بهبود یابد؛ با کار‌های کودکانه و احمقانه به مراکز دیپلماتیک حمله کردند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن روحانی ، عربستان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
0
1
هسته اولیه تحریمهای ایران با حمله یه سفارت امریکا و گروگانگیری کارکنان سفارت امریکا منجمله جان لمبرت صورت گرفت و طی اون امریکا روابطشو با ایران قطع و تحریمهای گسترده ای را شامل حال ایران کرد و با چراغ سبزی به صدام که چند سال بود روابط تیره ای با ایران داشت جنگ مصیبت باری بمدت 8 سال شروع شد بار دوم هم با حمله به سفارت عربستان قضیه تکرار شد درسته از نظر اقتصادی و نظامی شاید عربستان کشور چندان مهمی نباشه ولی بخاطر وجود اماکن مذهبی و تولد اسلام و مهد زبان عربی از نظر سمبلیک به نوعی حاکم کشورهای اسلامی و عربی محسوب میشه و روابط خوب با اون کشور بسیار کمک حال ایران میبود اونم در تحریمهای فعلی
ناشناس
|
Belgium
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
1
این شخص زمان حمله به سفارت عربستان خودش رئیس جمهور بود . روابط ایران و عربستان بخاطر اعدامهای گروهی از شیعیان متشنج بود و کاملا این حمله قابل پیش بینی و پیشگیری بود . این کار وظیفه همین شخص و دولت اش بود .
مثلا با تدابیری مانند افزایش نیروهای حفاظتی و یا درخواست تعطیلی موقت تا آرام شدن اوضاع و.....
شواهد و مدارک نشان میدهد که این دولت و گردانندگان همگی ( اعم از باصطلاح اصلاح طلب و اصول گرا) مشتی نفوذی ؛ عامل بیگانگان و دشمن مردم ایران هستند .
بیهوده نیست که با وجود نابسامانی های مستمر و حیرت آور در کشورمان ؛ هیچگونه چشم انداز تغییر نیست ؛ چونکه خیال بیگانگان از بابت مسئولین کشورمان راحت هست .
نظرات شما
پیشخوان