تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

قاضی‌زاده هاشمی: دولت روحانی بد مذاکره کرد

قاضی زاده هاشمی از نامزد‌های ریاست جمهوری گفت: رهبری به دولت فرصت مذاکره را داد، اما آن‌ها بد مذاکره کردند.

قاضی‌زاده هاشمی

رویداد۲۴  سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز با موضوع دغدغه‌های مردم آغاز شد.

در سومین مناظره یک سوال مشترک از ۷ کاندیدا، پرسیده شد و کاندیدا‌ها ۷ دقیقه فرصت پاسخگویی دارند.

قاضی زاده هاشمی در فرصت ۴ دقیقه‌ای برای نقد برنامه‌های رقبایش گفت: مردم عزیز ایران سپردن درمان و سپردن حل مسائل امرز به بانیان وضع موجود مثل مثل سپردن بیمار مبتلا به مالاریا به پشه آنوفل یا درمان کرونا با ویروس کرونا است.
بیشتر بخوانید: کنایه قاضی‌زاده به روحانی: از دفترتان بیرون بیایید!
دوستان به گونه‌ای صحبت می‌کنند که انگار در ۳۰، ۴۰ سال در مجموعه مدیریتی کشور نبوده اند کمترین نقش را در مجموعه مدیریتی، بنده دارم و مدت زیادی نیست که در مجلس هستم. دوستان کاندیدا حرف‌هایی میزنند که ۸ سال پیش گفته شده با همین ادبیات و بیان و کلمات که نتیجه اش همین وضعیتی که می‌بینیم، است.

رهبری به دولت فرصت مذاکره را داد دولت هشت سال وقت مذاکره داشت آن‌ها بد مذاکره کردند کدام دولت این فرصت را داشته است. مشکلات نهادی و ساختاری است اگر بلد نبودید کشور را اداره کنید و ساختار استضعاف گر بود و جوانان و فن آوران و زنان کنار گذاشته شده است چرا اقدام نکردید؟ همه مسائل و مشکلات در تهران جمع شده است و هم زنان و صنعتگران و جوانان کنار مانده اند.

راه حل امروز، تغییر نسل مدیران است ما زنان و جوانان قوی داریم ما به آن‌ها نیاز داریم که از توانایی هایشان استفاده کنیم تا از وضع موجود ما را خارج کنند دغدغه مردم این است چرا مسائل حل نمی‌شود و مزمن می‌ماند برای اینکه عده‌ای با هوس‌ها به جای جراحی، روی گردن مردم پا گذاشتند دولت‌ها شده اند ریاستی و متعلق به یک طبقه خاصی و فرزندانشان. حزب بازی و فامیل بازی آمده است بنده ۲۰ پروژه دارم که جوانان باید بیایند و مثل اول انقلاب که جوانان انقلابی آمدند و کنار مردم ماندند. این جوانان هستند که سال‌ها تجربه آموختند و دنیا را دیدند و می‌توانند کار کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان