تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

نیم نگاه نقل و انتقالاتی استقلال به بازگشت و جذب لژیونرها

تیم استقلال در حالی آماده حضور در نقل و انتقالات فصل آینده می‌شود که مسئولان این باشگاه نیم نگاهی به جذب برخی از لژیونرها دارند.

نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال

رویداد۲۴ در آخرین جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال که با حضور فرهاد مجیدی برگزار شد، اعضای هیأت مدیره خیال سرمربی آبی پوشان را برای نقل و انتقالات فصل آینده راحت کرده تا او بتواند با توپ پر وارد آشفته بازار نقل و انتقالات شده و با هر بازیکنی که می‌خواهد مذاکره نماید.

استقلالی‌ها که از حالا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را به صورت غیر رسمی و چراغ خاموش آغاز کرده‌اند، نیم نگاهی به بازگرداندن برخی از لژیونرها دارند که البته تاکنون چراغ سبزی از آنها دریافت نکرده‌اند.

شنیده می‌شود نفراتی مثل علی کریمی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، رضا قوچان نژاد، کاوه رضایی و سعید عزت اللهی لژیونرهایی هستند که استقلالی‌ها بی تمایل به جذب آنها نیستند.


بیشتر بخوانید: تغییرات جدید فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال


سه گزینه نخست یعنی کریمی، چشمی و ابراهیمی در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کردند و در پایان فصل گذشته، از تیم‌هایشان کنار گذاشته شدند. گفته می‌شود ابراهیمی با تیم الوکره قطر به توافق رسیده ولی بعید نیست تلاش استقلال برای بازگرداندن کاپیتان سابق خود منتج به نتیجه شود.

از سوی دیگر باشگاه کلاب بروژ بلژیک هم اعلام کرده که کاوه رضایی در لیست مازاد قرار دارد و به این بازیکن نیازی ندارد. رضا قوچان نژاد هم که فصل قبل در تیم زوله هلند بازی می‌کرد، در پایان فصل اعلام کرد که قراردادش را با این تیم تمدید نخواهد کرد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان