تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

سردار آزمون نامزد عنوان برترین بازیکن مقدماتی جام جهانی

مهاجم درخشان تیم ملی کشورمان نامزد عنوان بهترین بازیکن دور دوم مقدماتی جام جهانی قطر شد.

سردار آزمون نامزد عنوان برترین بازیکن مقدماتی جام جهانی

رویداد۲۴ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با معرفی 9 ستاره حاضر در چهار هفته پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین، از کاربرانش خواست تا به بازیکنی که بیشترین نقش را در سرنوشت تیم خود ایفا کرده و بهترین بازیکن این چند بازی بوده است، رأی بدهند.

سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 یکی از بازیکنان این نظرسنجی است. سایت AFC درباره آزمون نوشت: «ایران با چهار دیدار از گروه C به مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 بازگشت، در حالی که آنها امید زیادی برای صعود به جام جهانی نداشتند. اگر هواداران ایرانی می‌دانستند سردار آزمون با فُرمی کاملاً آماده به مسابقات می‌آید، شاید نگران نبودند.

ستاره زنیت برای تیم دراگان اسکوچیچ بازیکنی فوق‌العاده بود. او دو بار در دیدار حیاتی مقابل بحرین گلزنی کرد و سپس گلی تعیین‌کننده مقابل عراق به ثمر رساند تا ایران به صدر جدول گروه C برسد. عملکردی که تعداد گل‌های آزمون را در 55 بازی ملی به عدد 37 رساند».


بیشتر بخوانید: اعلام رده بندی جدید فیفا/ احتمال همگروهی ایران با عراق و عربستان
محمود المواس از سوریه، وو لی از چین، هری سوتار از استرالیا، سالم الدوساری از عربستان، عبدالله فواز از عمان، تاکومی مینامینو از ژاپن، علی مبخوت از امارات و سون هیونگ‌مین از کره جنوبی، سایر نامزدهای نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین بازیکن دور مقدماتی جام جهانی 2022 هستند.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان