تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

جدایی قطعی دو بازیکن استقلال در پایان فصل

دو بازیکن استقلال با توجه اتفاقاتی که اخیرا در این باشگاه افتاده در پایان فصل از این تیم جدا خواهند شد.

نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال

رویداد۲۴  وضعیت باشگاه استقلال این روزها به شکلی است که اخبار مختلفی در خصوص جدایی برخی از بازیکنان این تیم شنیده می‌شود. هفته گذشته خبر توافق محمد دانشگر با تراکتور منتشر شد. دشیب هم رسول خطیبی اعلام کرد که با 4 بازیکن برای فصل بعد به توافق رسیده اند که بعد از آخرین بازی لیگ برتر نام آنها اعلام خواهد شد.

یکی از این بازیکنان به نظر محمد دانشگر خواهد بود. هر چند گفته می‌شود از استقلال چند بازیکن دیگر هم مد نظر این باشگاه هستند و احتمال دارد بیش از یک بازیکن در پایان فصل راهی تبریز شوند.

اما دیگر بازیکنان استقلال که به نظر می‌رسد پرونده حضورش در استقلال بسته شده هرویه میلیچ است. دیروز مددی در توضیح اینکه چرا قرارداد مدافع کروات استقلال تمدید نشده گفت:«میلیچ به همراه وکیلش قرارداد ترکمانچای را به استقلال پیشنهاد داده و قرارداد قبلی را به قرارداد پیشنهادیش ربط داده و شک ندارم چون دست به نوتیسش عالی است، اگر قراردادش امضا شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد. من زیر بار چنین چیزی نمی‌روم. حتی یکی از اعضای هیات مدیره هم بر ترکمانچای بودن قرارداد پیشنهادی میلیچ صحه گذاشت. دلیل اصرار عده‌ای به تمدید قرارداد میلیچ، ناآگاه بودنشان از قرارداد است.»

با این حساب میلیچ را باید دومین جدا شده قطعی آبی ها در پایان فصل دانست. بازیکنی که دست کم تا زمان حضور مددی در استقلال قراردادش با این تیم تمدید نخواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان