تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

باشگاه تراکتور علیه صدا و سیما

باشگاه تراکتور بیانیه‌ای علیه برنامه شب‌های فوتبالی منتشر کرده که نشان می‌دهد رابطه این باشگاه با یکی دیگر از برنامه‌های فوتبالی تلویزیون شکراب شده است.

باشگاه تراکتور

رویداد۲۴ باشگاه تراکتور دقایقی قبل بیانیه‌ای در واکنش به اتفاقات شب گذشته برنامه شب‌های فوتبالی منتشر کرد تا نشان دهد ارتباط خوبی با برنامه‌های صدا و سیما ندارد و بعد از موضع‌گیری علیه فوتبال برتر، حالا دیگر برنامه فوتبالی صدا و سیما هم با موضع‌گیری این باشگاه تبریزی روبرو شده است.

سوپرجام فوتبال ایران که روز یکشنبه میان دو تیم پرسپولیس و تراکتور برگزار شد و با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی همراه بود و همانطور که پیش بینی می‌شد حساسیت بالای مسابقه منجر به بروز حواشی در جریان بازی و پس از پایان آن شد.

صحبت‌های تند رسول خطیبی در نشست خبری پس از پایان بازی و بعد از آن مصاحبه‌ای که روز بعد با رسانه رسمی باشگاه انجام داد بخشی از این حواشی بود که با واکنش‌هایی همراه بود.

خطیبی در نشست خبری بعد از بازی گفت:‌ به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد. این جام نوش جان آقایان.

این اظهارات هم با واکنش مسئولان پرسپولیس در رسانه ها همراه بود و هم از سرمربی تراکتور شکایت رسمی صورت گرفت تا به نوعی با این صحبت‌ها مقابله شده باشد. با این وجود خطیبی در مصاحبه روز بعد با رسانه باشگاه صحبتی در این خصوص مطرح نکرد و بیشتر سعی داشت توپ را به زمین بی‌مسئولیتی و بعضاً کم کاری بازیکنان خودش بیاندازد.


بیشتر بخوانید: آوار ۶۰ میلیاردی روی باشگاه تراکتور!


شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی به مسائل مربوط به این بازی و حواشی بعد از آن پرداخته شد و ابراهیم شکوری هم به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس صحبت کرد ولی طبق گفته مجری برنامه، تلاش برای برقراری ارتباط با مسئولانی باشگاه تراکتور به منظور ورود به بحث بی‌نتیجه بود و حالا بیانیه باشگاه تراکتور در این خصوص بوده است.

در بخشی از این بیانیه آمده که منظور رسول خطیبی در صحبت‌هایش پرسپولیس نبوده است ولی جملاتی که او بر زبان آورد و کد‌هایی که همراهش بود نشان از گزینه دیگری ندارد و به نظر می‌رسد موارد مطرح شده در بیانیه برای فرار از بار حقوقی صحبت‌های مطرح شده دارد.

همچنین در بخشی از این بیانیه برنامه شب‌های فوتبالی تهدید به بایکوت شدن از سوی تراکتور و محکوم شدنش به سرنوشت مشابه برنامه فوتبال برتر شده است و این موضوع نشان از رابطه شکراب میان تراکتور و صدا و سیما دارد.

چندی پیش بود که صحبت‌های علیرضا منصوریان در فوتبال برتر علیه تراکتور و محمدرضا زنوزی با واکنش تند مالک این باشگاه روبرو شد و حتی در واکنش به آن سعی داشتند مانع ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه شهید سلیمانی برای پوشش بازی ماشین سازی شوند.

حالا باید دید تراکتوری ها قصد دارند به کلی صدا و سیما را بایکوت کنند و یا این تهدید علیه برنامه شب‌های فوتبالی در حد همین تهدید باقی خواهد ماند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان