تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

خودکشی عجیب همکار رامبد جوان در خندوانه!

 انیماتور تیتراژ خندوانه خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.

اخبار حوادث

رویداد۲۴ خودکشی عجیب یاشار جعفرخان پور همکار رامبد جوان در خندوانه سینماگران را در شوک فرو برد. او انیماتور تیتراژ خندوانه و ستاره شو بود که در سن 35 سالگی بر اثر خودکشی عجیب جان خود را ازدست داد. یاشار جعفرخان پور فارغ التحصیل رشته مدیریت دانشگاه تهران بود و طراحی تیتراژ خندوانه و ستاره شو را انجام داده است.او از طریق استنشاق گازهای سمی به زندگی خود پایان داد و خودکشی عجیب او دوستانش را به سوگ نشاند.

یاشار جعفرخان پور نام جوانی فعال در عرصه انیمیشن سازی است که به ادعای دوستان نزدیکش در زمینه انیمیشن سازی یک نابغه بوده است.

یکی از نزدیکان یاشار جعفرخانپور در مورد خودکشی او در سن 35 سالی به خبرنگار رکنا گفت:«یاشار انسانی با اندیشه های خاص بود.او به مادیات دل بسته نبود و در کارش به اندازه 10 نفر یک تنه کار می کرد.او از دروغ متنفر بود و اگر جایی متوجه می شد که کسی به او دروغ گفته یا کسی به فرد دیگری دروغ گفته دیگر نمی توانست در آن مکان برود.یاشار لوله گاز را در دهانش گذاشته و یک کیسه زباله روی سر خود کشیده بود و از این طریق به زندگی خود پایان داد.»

یاشار جعفر خان پور به جز تیتراژ برنامه خندوانه و ستاره شو،در پروژه‌هایی چون «تهران ۱۵۰۰»، «ماسوله»، «بابا» و «سیم ششم» به کارگردانی بهرام عظیمی حضور داشت..

یاشار جعفر خانپور به همراه بهرام عظیمی تندیس طلایی بهترین فضاسازی یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران را برای فیلم «سیم ششم» به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی دریافت کردند.

برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان