تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

سکوت سلطانی‌فر، درباره تجمع هواداران استقلال، ابقای مددی و بدهی‌های پرسپولیس

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش امروز در جواب سئوالات خبرنگاران درباره تجمع هواداران استقلال، بدهی هیات مدیره استقلال و شرایط بد مالی پرسپولیس تنها سکوت کرد.

واکنش سلطانی فر به اعتراضات هواداران استقلالرویداد۲۴ وزیر ورزش و جوانان با وجود اصرار خبرنگاران ترجیح داد به برخی از سوالات درباره مشکلات روز ورزش پاسخ ندهد. مسعود سلطانی‌فر در جشن ۲۳ سالگی رادیو ورزش در جمع خبرنگاران در مورد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس می گوید: خصوصی سازی از دید ما تمام است و مشکلی هم ندارد. حدود سه ماه است که تمامی مدارک و مستندات مختلف را تحویل سازمان خصوصی سازی و بورس داده‌ایم و آنها باید کار تخصصی خودشان را انجام بدهند از دید ما تمام است. الان دو سه ماه است که کار خصوصی سازی تمام است.

او درباره تجمع هواداران استقلال می گوید: «در مورد این موضوع صحبت نمی کنم.» وزیر ورزش همچنین در مورد بدهی‌های هیات مدیره باشگاه استقلال هم صحبتی نکرد. سلطانی فر درباره شرایط بد مالی باشگاه پرسپولیس می گوید:« اینها مسایل هیات مدیره و مدیرعامل شان است.»

او در مورد معرفی ۸ نفر به مراجع قضائی در مورد قرارداد ویلموتس هم صحبتی نکرد.

وزیر ورزش در ادامه هر چه خبرنگاران اصرار کردند، در مورد مشکلات روز صحبت کند توضیحی نداد و سکوت کرد. سلطانی فر با آرزوی سلامتی ساختمان صدا را ترک کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان