تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک

تیم استقلال امشب در بازی خارج از خانه میهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک

 رویداد۲۴ در چارچوب بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم استقلال تهران از ساعت ۱۹:۵۰ امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود.

آلومینیوم اراک با تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان وارد این مسابقه می‌شود و با هدایت علیرضا منصوریان سعی بر حفظ روند شکست ناپذیری دارد. تیم آلومینیوم با حضور این سرمربی پس از رسول خطیبی طی ۹ بازی به میدان رفته که طی آن شکستی نداشته است. از این رو آلومینیوم حریف سختی برای آبی پوشان تهرانی خواهند بود.

فرهاد مجیدی در حالی باید پس از سیدمهدی رحمتی و امیر قلعه نویی مقابل همبازی سابقش به میدان برود که تیم آلومینیوم را یکی از رقبای تیمش در مسیر کسب سهمیه آسیایی می‌بیند. آبی پوشان طی دو سه باری قبلی به پیروزی رسیده‌اند و امیدوار خواهند بود تا مقابل آلومینیوم چهارمین پیروزی را هم تصاحب کنند.

استقلال تهران درحالی به بازی خارج از خانه رسیده که مصدومیت همچنان وریا غفوری را در اختیار ندارد. همینطور هروویه میلیچ هم فعلا از مسابقات دور است همینطور شیخ دیاباته که به تازگی به تهران بازگشت در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

استقلال به نظر می‌رسد تغییرات بسیار کمی در ترکیب برنده داشته باشد و با وجود مصدومان تنها یک تغییر در ترکیب اتفاق بیفتد. استقلال در بازی گذشته با ترکیب سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، محمد‌حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر گل گهر را شکست داد.

با توجه به بازگشت فرشید اسماعیلی به شرایط مناسب به نظر می‌رسد او تنها تغییر ترکیب بازی امروز باشد و به جای آرش رضاوند در ترکیب جای بگیرد. محمدرشید مظاهری هم یکی از بازیکنانی بود که با پایان مصدومیتش به تمرینات ملحق شده است، اما با توجه به سه کلین شیت پیاپی حسینی بعید است که او جانشین این دروازه بان شود.

به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و آرمان رمضانی

منبع: ایلنا
برچسب ها: لیگ برتر ، استقلال
نظرات شما
پیشخوان