تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۱ تير ۱۴۰۰

استوری اینستاگرام پولی می‌شود؟

اینستاگرام تایید کرد سرگرم کار روی قابلیت جدیدی به نام استوری‌های انحصاری است که مشابه سرویس اشتراکی توییتر است.

استوری پولی به اینستاگرام می‌آید

رویداد۲۴  قابلیت استوری‌های انحصاری به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد محتوایی را منتشر کنند که تنها برای کاربرانی قابل دسترس خواهد بود که مشترک سرویس پولی آنها هستند.

پس از این که الساندرو پالوزی، طراح نرم افزار تصاویری از این قابلیت در دست توسعه را در توییتر به اشتراک گذاشت، این تصاویر در فضای آنلاین دست به دست می شوند و ظاهرا مربوط به قابلیتی در کد بیس اینستاگرام هستند.

اکنون اینستاگرام به وب سایت تک کرانچ اعلام کرد که اسکرین شات‌های مذکور نمونه اولیه از قابلیتی را نشان می دهند که این شرکت سرگرم کار روی نمونه اولیه آن است و هنوز به صورت عمومی آزمایش نکرده است. اما اینستاگرام حاضر نشد جزییات بیشتری را درباره این پروژه اعلام کند.


بیشتر بخوانید: پیام رسان‌ها فیلتر می‌شوند؟


آنچه که از این اسکرین شات‌ها معلوم می شود این است که اینستاگرام سرگرم کار روی قابلیتی مشابه سرویس اشتراکی سوپر فالوی توییتر است. هنگامی که کاربران به دنبال مشاهده قابلیت استوری انحصاری هستند اینستاگرام به آنها اعلام می کند تنها اعضا می توانند محتوا را مشاهده کنند. همزمان اینستاگرام تولیدکنندگان محتوا را تشویق می کند استوری‌های انحصاری را در هایلایت ذخیره کنند تا کاربرانی که می خواهند مشترک آنها شوند بدانند قرار است چه محتوای انحصاری را مشاهده کنند.

بر اساس گزارش انگجت، این اسکرین شات‌ها نشان می دهند اینستاگرام چگونه در تلاش برای جلب تولیدکنندگان محتوا برای ماندن در این پلتفرم است و برای این منظور اهمیتی ندارد که از قابلیت‌های مشابه رقیبانش کپی برداری کند. فیس بوک و اینستاگرام در گذشته بارها از قابلیت‌های عرضه شده در پلتفرم‌های رقیب کپی برداری کرده اند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان