تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۱ تير ۱۴۰۰

پرسپولیس و چالش‌های بزرگ/ بدهی‌های دردسرساز!

 باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر چالش‌های بزرگی است که بی‌شباهت به بحران نیست؛ یعنی خودِ بحران است.

بدهی باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ بدهی‌ها باعث شده تا این تیم روزهای پرتنشی را پیش روی خود ببیند. بدهی حدود 14 میلیاردی به کالدرون که این تیم را در آستانه یک محرومیت بزرگ از سوی فیفا قرار داده است. در کنار این بحران بزرگ، پرسپولیس همچنین به خواکین، جری بنگستون و اوساگونا بدهی‌های سنگین دارد که هنوز نتوانسته پرداخت کند.

اگر بدهی‌های داخلی به نفراتی همچون سوشا مکانی و شایان مصلح و... را هم اضافه کنیم متوجه می‌شویم صدرنشین لیگ روزهای پرالتهابی را باید سپری کند. این درحالی است که باشگاه رسما اعلام می‌کند که در یک بحران بی‌سابقه حساب‌شان صفر است و حتی کمک‌های مالی هواداران از جمله بلیت‌فروشی مسابقات که برای یک بازی رقمی معادل 360 میلیون تومان عایدی داشته هم نتوانسته مشکلات این باشگاه را حل کند.

در این میان شکایت مهدی رسول‌پناه به کمیته انضباطی به دردسرهای سرخ افزوده است. مدیرعامل سابق باشگاه مبلغی از جیب خودش برای باشگاه خرج کرده و معتقد است باید این پول را باشگاه به وی بازگرداند.
شاید اگر پاداش آسیایی پرسپولیس به سرخ پوشان پرداخت می‌شد همه این دردسرهای بحرانی پایان می‌یافت اما پاسخ AFC به دلیل تحریم‌ها همچنان منفی است.


بیشتر بخوانید: مهاجم پرسپولیس جایگزین سردار آزمون در زنیت!


در این میان گلر دوم پرسپولیس هم تهدید به شکایت کرده. بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس هنوز به ایران برنگشته و البته نامه تهدید به فسخ قراردادش را به باشگاه سرخ پایتخت ارسال داشته است. باشگاه می‌گوید هنوز فسخ قراردادی صورت نگرفته و امیدوارند این بازیکن به ایران برگردد.

پرسپولیسی‌ها اما دل‌شان به کارگزار خوش است و تا حدودی مشکلاتشان را یک پرداختی از سوی کارگزار می‌تواند حل کند. پرسپولیس تا پایان فصل فقط یک دریافتی 15 میلیارد تومانی از کارگزار خواهد داشت. پولی که قرار است هم بخش دیگری از طلب بازیکنان را پوشش دهد و هم با آن پول کالدرون را بپردازند. با این وجود پرسپولیسی‌ها منتظرند تا آخرین دریافتی به دست‌شان برسد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان