تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۱۲ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

روسیه: حفظ فیلم‌های ضبط شده و ادامه کار دوربین‌های نظارتی در تاسیسات هسته‌ای ایران مهم است

اولیانوف: حفظ فیلم دوربین‌های نظارتی در تاسیسات هسته‌ای ایران ضروری استنماینده روسیه در وین بر اهمیت تداوم فعالیت راستی آزمایی آژانس در ایران ''برای جلوگیری از بروز مشکلات در آینده'' تاکید کرد.

روسیه

  رویداد۲۴ میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: تفاهمات فنی بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و تهران هنوز رسماً تمدید نشده است. در این شرایط اطمینان از ادامه کار دوربین‌های فیلمبرداری در سایت‌های هسته‌ای و نگهداری فیلم‌های ضبط شده، مهم است. این اقدام به جلوگیری از مشکلات در آینده کمک می‌کند.

اولیانوف همچنین در پاسخ به توییت غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس که سفر «ماسیمو آپارو» معاون گروسی به تهران را در راستای فعالیت‌های روتین پادمانی خوانده بود، نوشت: ادامه تماس‌ها و گفتگو‌های بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است، خصوصاً در این مرحله که می‌توان انتظار داشت به زودی شاهد احیای کامل برجام و لغو تحریم‌ها باشیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: روسیه ، هسته ای
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
United States of America
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
همانطوریکه دولت امریکا به ادعای ایران در مورد غنی سازی 60 و 90 درصد اهمیتی نداد به حذف دوربین های نظارتی نیز اهمیتی نمی دهد و هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

دلیلش هم این است که دولتمردان امریکایی می دانند سلاح اتمی مطلقا وجود خارجی ندارد

انرژی هسته ای و بازی برجام یک بازی کثیف سیاسیست و امریکا برای همیشه خود را از این بازی بیرون برده است.

روسیه یک کشور طفیلی و جیره خوار است که مدتها نقش دروغین ابرقدرت اتمی رقیب امریکا را بازی می کرد تا باور وجود سلاح اتمی به جهانیان القا شود و ملتها را در ترس و وحشت نگاه دارند و به بردگی بگیرند. و دولت امریکا هم لقمه نانی در کاسه روسها می گذاشت تا این نقش دروغین روسیه ادامه یابد.

با خروج امریکا از برجام کاسه روسیه خالی مانده و روسیه نگران اینده خود می باشد.

امریکا دیگر برجام برایش اهمیتی ندارد و تمام تلاش خود را در ساخت دیوار مکزیک گذاشته است.

دنیا در استانه یک قحطی بزرگ است.
نظرات شما
پیشخوان