تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۱۳ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
حسین کنعانی مقدم:

سه قوه در دستان افرادی است که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند/ قوه قضائیه هنوز اعلام نکرده اژه‌ای اصولگراست یا غیر اصولگرا

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: هر سه قوه در دستان افرادی است که نیرو‌های انقلاب و معتقد به خط امام و انقلاب و نیرو‌هایی هستند که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند نه رسیدن به مطالبات گروهی و جناحی خود.

حسین کنعانی مقدم: سه قوه در دستان افرادی است که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند

رویداد۲۴  فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه گمان شود الان هر سه قوا در دستان جریان اصولگرا قرار گرفته یک اشتباه محاسباتی است.

حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا درباره وضعیت فعلی جریان اصولگرا گفت: اینکه گمان شود الان هر سه قوا در دستان جریان اصولگرایی قرار گرفته یک اشتباه محاسباتی است.

او ادامه داد: در حال حاضر هم آقای رئیسی و هم آقای قالیباف گفته اند که متعلق به جریان اصولگرا نبوده و به صورت مستقل وارد میدان شده اند و هم اینکه قوه قضائیه هنوز اعلام نکرده است که آقای اژه‌ای اصولگراست یا غیر اصولگرا؛ بنابراین اینکه یه تابلو بسازیم و بگوییم که الان هر سه قوا در دستان اصولگرایان است یک آدرس اشتباه است و شاید هم رقبای اصولگرایی در پی ایجاد این تصور هستند تا بتوانند به این وسیله نوعی انحصار گرایی را در مسائل اجرایی به اذهان مردم تزریق کنند.


بیشتر بخوانید: هرگز نمی‌توان کشور را با یک جناح اداره کرد/ رئیسی بار‌ها گفته دولت وی فراجناحی خواهد بود


کنعانی مقدم تاکید کرد: هر سه قوه در دستان افرادی است که نیرو‌های انقلاب و معتقد به خط امام و انقلاب و نیرو‌هایی هستند که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند نه رسیدن به مطالبات گروهی و جناحی خود و این خطا توطئه‌ای است که در حال شکل گرفتن است تا بگویند که همه قوا در دست یک جریان خاص بوده و بعد هم بگویند که انحصار طلبی در کشور ایجاد شده است.

وی درباره وظیفه جریان اصولگرا بیان کرد: وظیفه اصولگرایان این است که با همه توان از موفقیت دولت، قوه قضائیه و قوه مقننه حمایت کنند؛ آن‌ها معتقدند که باید مشکلات مردم حل شود که این امر هم قطعا بدون انسجام و هم‌گرایی شکل نخواهد گرفت.

فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: متاسفانه این شیوه اصلاح طلبان است که وقتی خودشان بر سر کار هستند حتی نقد را هم محکوم می‌کنند، مطالبه گری نداشته و عمدتا در مسیر تایید جریان خود حرکت می‌کنند؛ اما به محض اینکه قدرت در دستان طیف مقابلشان قرار می‌گیرد شروع به اپوزوسیون گرایی کرده و مطالبه گرایی و نقد را دنبال می‌کنند و در ذهنشان به در کردن رقیب را می‌پرورانند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی ، دولت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
2
سنگ پای قزوینه ماشااله!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
بله مخصوصا قالیباف !
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان