تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس سازمان بسیج: ملت ایران شرایطی استثنایی و تحسین برانگیز دارند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران امروز شرایطی استثنایی و تحسین برانگیز در طول تاریخ دارد و دشمن نیز به همین دلیل احساس خطر می‌کند و به دنبال پیاده سازی نقشه‌های خود در راستای متوقف کردن الگوی موفق و شکوهمند انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج: ملت ایران شرایطی استثنایی و تحسین برانگیز دارند!

رویداد۲۴ سردار غلام‌رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید کشور که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: بدون تردید با استناد به دلایل متقن و روشن ملت ایران در حال حاضر در نقطه و شرایط افتخار آمیز و شکوهمندی قرار دارد.

وی ادامه داد: این وضعیت در شرایطی محقق شده که دشمن در تلاش است تا شرایط نامناسب را از ملت ایران به تصویر بکشاند و در این زمینه اقدام به راه‌اندازی جنگ روانی و تبلیغات گسترده کرده است. ملت ایران امروز شرایطی استثنایی و تحسین برانگیز در طول تاریخ دارد و دشمن نیز به همین دلیل احساس خطر می‌کند و به دنبال پیاده سازی نقشه‌های خود در راستای متوقف کردن الگوی موفق و شکوهمند انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما مشکلاتی داریم که با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و در کوتاه مدت قابل حل است، خاطرنشان کرد: اتفاقاً این مشکلات از جایی ناشی شد که در برهه‌ای از زمان یا بر اساس غفلت یا تعمداً، برخی که به دنبال پیاده‌سازی نسخه‌های بانک جهانی بودند.


 بیشتر بخوانید: افزایش پناهجویان‌ ایرانی در دوره کرونا


سردار سلیمانی افزود: اینکه ما در شرایطی مناسب و استثنایی قرار داریم، بی تردید فرصتی فراهم میکند تا برای تحقق آن‌چیزی که جمهوری اسلامی به دنبال آن با رویکردی تحولی اقدام نماییم.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر انقلاب در سال ۹۷ تاکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم برای طی نمودن ۳ گام مهم و اساسی از ۵ مرحله مراحل تکاملی انقلاب اسلامی هدف‌گذاری کردند و در سخنرانی‌های خود فرمایشات عمیق و راهبردی مبنی بر اتحاد، رویکرد تحولی و ضرورت ورود کشور به یک دوره تحول گسترده جهت دار و هدفمند که هدفش تحقق همه جنبه‌های مردم سالاری اسلامی است، مطرح نمودند.

رئیس سازمان بسیج در ادامه با تاکید بر اینکه اولویت نخست گام دوم انقلاب اسلامی تحقق دولت اسلامی است، اظهار کرد: در این راستا بسیج سندی تحت عنوان سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج تهیه کرد؛ در این سند برنامه‌هایی برای تحقق دولت اسلامی طراحی شده است. این سند به دنبال بازآفرینی بسیج برای گام دوم است؛ در ایجاد چنین رویکرد و گام نهادن در چنین مسیری اقشار بسیج به ویژه بسیج اساتید نقش بسیاری داشتند.

سردار سلیمانی گفت: در سند تحول بسیج، فرصتی ۱۰ ساله را تعیین کردیم و ان شاءالله همزمان با آغاز برنامه هفتم توسعه کشور، اولین برنامه سند تحول بسیج با رویکرد تحولی با محوریت جوانان و روحیه جهادی و امید به آینده و عدم هراس از دشمن و با جهش در پیشرفت و تکیه بر ظرفیت‌ها و استفاده از تجربیات اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در زمینه تحقق مردم‌سالاری خاطر نشان کرد: الحمدالله در حماسه بزرگی که ملت ایران در ۲۸ خرداد آفرید و علی رغم همه جو سازی‌ها و مشکلات و اختلالاتی که در ساعات اولیه رای گیری بوجود آمد و همچنین وجود ویروس کرونا که نهاد‌های بین المللی از تاثیر ۱۵ درصدی بر میزان مشارکت خبر دادند و رهبری تاثیر آن را ۱۰ درصد بر شمردند، روح حاکم بر انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت حداکثری بود.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه معتقدیم مردم سالاری اسلامی و تحقق همه جنبه‌های آن بسیار گسترده‌تر از چیزی است که در دیوان‌سالاری‌ها موجود است، اظهار کرد: بسیج باید در راستای فراهم کردن بستر برای نقش آفرینی مردم تلاش کند.

سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه امیدوارم بسیج اساتید در پیشانی اجرای سند اعتلای بسیج قرار بگیرد، از اقدامات انجام شده از سوی مجتبی زارعی رئیس پیشین سازمان بسیج اساتید تقدیر کرد و برای محمدرضا مردانی رئیس جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بسیج
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
خدا وکیلی خودت یکبار بخوان و اگر خندت نگرفت باز هم از این حرفها بزن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان