تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

واکنش تند به شکایت باشگاه استقلال از یک استقلالی

رضا حسن زاده مدافع ملی پوش سابق استقلال معتقد است دیدار با تراکتور دیدار سختی نیست آنچه کار استقلال را سخت می‌کند مقابله با تیم داوری است.

 شکایت باشگاه استقلال از امیرحسین صادقی

رویداد۲۴ رضا حسن زاده بازیکن سابق استقلال درباره دیدار استقلال و تراکتور توضیحاتی داده است که در زیر می خوانید:

* در واقع باید گفت دیدار استقلال با تیم خوب تراکتور دیدار سختی نیست. آنچه سخت است مقابله با تیم داوری است. اگر بتوانیم این موضوع را حل کنیم شاهکار کرده ایم.

* متاسفانه اصلی ترین مشکل فعلی تیم داوری است که استقلال عملاً زورش به آن نمی رسد.

* استقلال در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که مشکلات موجود در استقلال که عمده آن مالی است باعث شده فرهاد دست به جیب شده و پاداش بازیکنان را بدهد. باشگاه دچار وضعیت سختی شده و در این میان اعضای هیئت مدیره استعفا دادند و رفتند. اینها باعث می شود حاشیه های زیادی برای کادر فنی و مدیریت ایجاد شود و بروز چنین مشکلاتی مانع از موفقیت تیم می‌شود. با این حال امیدوارم استقلال با ارائه یک بازی زیبا پیروز میدان باشد.

* همانطور که می‌دانید دربی یک بازی خاص است و نمی شود گفت کدام تیم از پیش برنده است. پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد و تیمی منسجم است. استقلال نیز شرایط خوبی دارد. فرهاد در صورت ایجاد آرامش در خود و تیمش می‌تواند برنده دربی باشد.

* با این شرایط سخت حاکم بر باشگاه استقلال که همه چیز به هم ریخته و هیچ چیز سر جای خودش قرار ندارد انتظار داشتن از کادر فنی شاید خیلی منطقی نباشد اما دوست داریم استقلال با یک بازی با برنامه بتواند نتیجه را به سود خود رقم بزند که انشالله این اتفاق رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید: ضربه جدید به استقلال؛ این بار چه کسی مقصر است؟


* {درباره شکایت باشگاه استقلال از امیرحسین صادقی} امیرحسین از پیشکسوتان باشگاه بوده و بسیار پسر خوبی است. او شاگردم بوده و می‌دانم دلش برای استقلال می سوزد که حرف می‌زند اما اینکه باشگاه بگوید هر که بخواهد حرف بزند از او شکایت می کنیم برایم عجیب است. ببخشید باشگاه هر بلایی دوست دارد سر تیم و هواداران می‌آورد آنگاه پیشکسوت انتقاد کند با شکایت باشگاه روبرو می شود. برایم قابل هضم نیست ما عمر و جوانی خود را پای استقلال گذاشتیم و حق آب و گل در باشگاه داریم.

* وقتی می‌بینیم تیم از باشگاه آسیب می‌بیند وظیفه داریم که حرف بزنیم. امیرحسین اشتباه می گوید، من اشتباه حرف میزنم، هوادار بیراه می گوید، همه ما اشتباه می گوییم و فقط مدیریت درست می گوید!

* یک نفر بیاید بگوید مسبب این میزان مشکلات در استقلال کیست؟ شما بگویید کیست؟ مشکلی نیست از امیر حسین شکایت کنند اما بدانند ما پشت او ایستاده‌ایم. نه تنها من بلکه دیگر پیشکسوتان نیز از او حمایت می کنند. آقایان بدانند چنانچه این اتفاق رخ دهد ما نیز طوری دیگر با آنان برخورد خواهیم کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان