تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

دستیار فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی می‌شود؟

رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخاب سرمربیان تیم‌های پایه رایزنی هایی شده اما اکنون نمی توانیم بگوییم چه کسی گزینه است زیرا درباره هیچ گزینه‌ای جمع‌بندی نشده است.

سرمربی تیم ملی

رویداد۲۴ غلامرضا جباری درباره بررسی‌های کمیته و دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی پایه اظهار داشت: کارهایی درباره انتخاب سرمربیان تیم های ملی پایه صورت گرفته و هر زمان به نتیجه‌ای برسد اطلاع رسانی‌ می‌شود. البته شرایط کرونا زمان خیلی از مسابقات را تغییر می‌دهد و حتی برخی رقابت‌ها هم تعطیل شد. به همین دلیل مسابقات مقدماتی رده های سنی پایه در قاره آسیا بلاتکلیف است.

رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا فرشاد ماجدی هم جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی جوانان است، پاسخ داد: اکنون نمی توانیم بگوییم چه کسی گزینه است یا نیست زیرا درباره هیچ گزینه‌ای جمع‌بندی نشده است. اجازه بدهید کارها درباره برخی گزینه ها انجام شود و هر زمان  به جایی رسید که قابل طرح باشد، آن را اطلاع رسانی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: ضربه جدید به استقلال؛ این بار چه کسی مقصر است؟


رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال درباره برنامه های شهاب عزیزی خادم برای توسعه فوتبال پایه عنوان کرد: وی به این موضوع بسیار علاقه ‌مند است و به میرشاد ماجدی قول داده از لحاظ مالی و معنوی همه جوره به فوتبال پایه کمک کند. به برنامه ریزی راهبردی در این زمینه خیلی علاقه‌مند است و در چشم‌انداز و سیاست‌هایش کمک خوبی برای فوتبال پایه در نظر گرفته است.

جباری درباره برگزاری وبینار فوتبال پایه گفت: امروز وبیناری با کمیته جوانان استان ها برگزار کرده و در آن انتظارات و ملاحظات راهبردی از استان ها در خصوص مسابقات و فستیوال‌های فوتبال پایه، استعدادیابی، مدارس فوتبال ... را اعلام کرده و شاخص‌هایی تعریف شد. امیدواریم با توجه استان‌ها به این نکات، اتفاقات خوبی در فوتبال پایه بیفتد. استان‌ها از این شاخص‌ها استقبال کردند و با اجرای برنامه‌ها می‌توانیم شاهد توسعه کمی و کیفی فوتبال پایه باشیم.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان