تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

الکس از آمریکا تا مالزی/ سرشبکه فساد و سوء استفاده جنسی از دخترانی ایرانی چه می‌کرد؟

یکی از مشهورترین سرشبکه‌های فساد اخلاقی و سوء استفاده جنسی از دختران و زنان ایرانی و عامل ترانزیت آن‌ها به چند کشور بعد از یک دهه فساد کردن، در یک قدمی اعدام قرار گرفته است.

الکس از آمریکا تا مالزی/ سرشبکه فساد و سوء استفاده جنسی از دخترانی ایرانی چه می‌کرد؟

رویداد۲۴ به گزارش جامعه24 اوایل دهه ۹۰ شهروز هم مثل تمام ایرانی‌های عشق آمریکا با مادرش به این کشور رفت. او سه سالی در آمریکا بود تا اینکه غرق فساد جنسی شده و چند نفری از او شکایت کردند که همین باعث شد از آمریکا دیپورت شود.

شهروز که تازه مزه لذت جنسی را چشیده بود به فکر راه اندازی باند فساد افتاد به همین خاطر بعد از دیپورت شدن از آمریکا به دبی رفت. او نامش را به الکس تغییر داد و چندماهی در دوبی به تجارت و اقدامات جنسی مشغول شد. او اینقدر در این کار افراط داشت که بعد از ۸ ماه با شکایت یک زن و یک دختر به جرم آزار و اذیتشان از دوبی هم اخراج و به ایران دیپورت شد.

چند ماهی از آمدن الکس به ایران نگذشته بود که او تصمیم گرفت در کشور باند فساد جنسی و ترانزیت دختران را در تهران راه اندازی کند. چند ماه بعد مادر الکس هم که خودش الگوی پسرش در روابط آزاد بود، به ایران آمد و از قصد پسرش باخبر شد و قول همکاری به او داد تا بتوانند دختران ایرانی را جذب و پس از سوء استفاده، آن‌ها را در قالب فروش در خارج کشور در اختیار دیگران قرار دهند.

الکس از آمریکا تا مالزی/ سرشبکه فساد و سوء استفاده جنسی از دخترانی ایرانی چه می‌کرد؟

مانلی وارد زندگی الکس می‌شود

الکس تصمیمش را گرفت که از ایران برود و در کشور دیگری به تجارت جنسی دختران بپردازد، او می‌دانست که خیلی زود در ایران به اتهام فریب و آزار و اذیت دستگیر می‌شود. در یکی از قرار‌های الکس با دوست اینستاگرامی اش، مرد جوان دختر جوانی به نام مانلی را به الکس معرفی می‌کند. چند روز بعد مانلی که می‌فهمد کار مرد جوان چیست، در ازای دریافت ماشین شاسی بلند و خانه شمال شهر به او قول همکاری می‌دهد و به دست راست الکس تبدیل می‌شود.


اواخر سال ۹۵ الکس از ایران به دوبی رفته و مدتی بعد به مالزی مهاجرت می‌کند و شبکه تازه‌ای را در این کشور راه اندازی می‌کند. اعضای این باند چند زن و دختر را هم به واسطه مانلی با خود به مالزی می‌برند و چند ماه بعد آن‌ها تازه می‌فهمند در دام باند قاچاق دختران گرفتار شده اند.

الکس و مانلی هر روز در فضای مجازی دختران زیادی را با وعده زندگی خوب در مالزی فریب داده و به آن کشور می‌کشیدند. مرد جوان ابتدا خودش از دختران سوء استفاده کرده و بعد آن‌ها را در اختیار مافیا و دیگران قرار می‌داد. الکس که هیچ مرزی برای خود قائل نبود از مادرش و مانلی می‌خواهد که دختران بیشتری را جذب کنند که بتوانند تجارتش را گسترده‌تر کند. به همین خاطر مادرش هم وارد فضای مجازی می‌شود و به فریب دختران می‌پردازند.

الکس از آمریکا تا مالزی/ سرشبکه فساد و سوء استفاده جنسی از دخترانی ایرانی چه می‌کرد؟

وقتی پلیس متوجه الکس می‌شود

با شکایت خانواده چند دختر نسبت به فریب دخترانشان و خروج آن‌ها از کشور، پلیس امنیت متوجه فعالیت الکس در مالزی می‌شود. ماموران پلیس مستندات لازم را برای اینترپل تهیه و برای آن‌ها می‌فرستند. سه سال از کوچ الکس به مالزی می‌گذشت که در اردیبهشت ماه ۹۹ الکس دستبند به دست از هواپیما پیاده و یکراست راهی پلیس امنیت تهران می‌شود.

مادرش و مانلی هم باور نمی‌کنند شبکه لو رفته و مرد جوان در مالزی دستگیر شده است.

سردار شیرزاد، رئیس پلیس اینترپل در این باره به خبرنگار جامعه ۲۴ گفت: بعد از درخواست پلیس امنیت برای دستگیری این متهم، ما وارد عمل شدیم و شهروز را در لیست متهمان تحت تعقیب قرار دادیم. با شناسایی محل اختفای او در مالزی مستندات لازم را به اینترپل و پلیس مالزی تحویل دادیم و موفق شدیم با همکاری آن‌ها این متهم را که امنیت و عفت زنان و دختران ایرانی را به خطر انداخته بود، دستگیر کنیم و به کشور بازگردانیم. او یکی از مهمترین پرونده‌های پلیس بین الملل ایران در سال گذشته بود که به نتیجه رسید.

الکس از آمریکا تا مالزی/ سرشبکه فساد و سوء استفاده جنسی از دخترانی ایرانی چه می‌کرد؟

الکس در یک قدمی اعدام

در حالی که ۱۴ ماه از دستگیری سرکرده باند فساد و فحشا می‌گذشت، پرونده الکس برای محاکمه به اتهام مفسد فی الارض به دادگاه انقلاب رفت. به نظر می‌رسد دادگاه الکس قبل از پایان تابستان برگزار و این فرد با اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شود. باید دید چه زمانی پرونده این متهم امنیتی - اخلاقی به خط پایان می‌رسد.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان